
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اتوویک، از نظر ظاهری، هوراکان دارای خطوطی نرم تر از هر لامبورگینی دیگر طی 30 سال گذشته بوده و برخی ممکن است آن را مدلی با طراحی کمی زنانه نسبت به مدل های پیشین در نظر بگیرند.
هوراکان از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می برد. این پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی توانایی تولید 610 اسب بخار نیرو و 413 پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی 70 درصد نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند البته امکان تقسیم 50-50 نیرو و یا انتقال صد درصدی به محور عقب نیز وجود دارد.
شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این اتومبیل برابر با سه ثانیه اعلام شده و در نهایت بیشینه سرعت 325 کیلومتر در ساعت را کسب می کند.
تنظیمات سیستم تعلیق پیشرفته هوراکان نیز آن را به گزینه ای فوق العاده حتی برای رانندگی روزمره مبدل کرده است.
بی تردید، هوراکان می تواند جانشین خلفی برای گالاردو افسانه ای باشد.
فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
نصر الله پژمانفر در گفت و گوی تفصیلی با جام پلاس:
گفتوگو با مجید طالبی عکاس فیلم «دسته دختران»
گفتوگو با سعید مستغاثی، رئیس پیشین انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی درباره رویکرد جدید برنامهها در صداوسیما
پرونده جام جم با حضور عوامل سازنده و بازیگران سریال تلویزیونی تب و تاب