قاتل فراری در میدان اسبدوانی دستگیر شد

عامل یک جنایت که پس از کشتن صاحب یک تعمیرگاه در زاهدان تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار داشت ، روز گذشته دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۸۶۷

وجه غیبت مادر خود شدند که سرپرستی تعمیرگاه خودروهای ولو را در زاهدان به عهده داشت ، با مراجعه به محل تعمیرگاه هیچ نشانی از مادر خود به دست نیاوردند. با تماس تلفنی بستگان صاحب تعمیرگاه با پلیس 110 و عزیمت ماموران به محل ، تحقیق در این زمینه آغاز شد و با جستجو در محل ، آنها متوجه یک بسته برزنتی درون چاله تعویض روغن شدند و با گشودن آن با جسد زن صاحب تعمیرگاه به نام مریم خراشاد روبه رو شدند که با اصابت جسمی سخت به سرش ، جان خود را از دست داده بود.

آغاز تحقیقات

با گزارش موضوع این جنایت به بازپرس شعبه ویژه قتل دادسرای زاهدان و عزیمت وی به محل ، تحقیق در این زمینه آغاز شد. با بررسی اولیه در محل ، مشخص شد فردی به نام علیرضا - د که به عنوان تعمیرکار از گنبدکاووس به این محل مراجعه کرده بود ، پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده و در مرحله بعد معلوم شد خودروی متعلق به مقتول نیز به سرقت رفته است.

دستور قضایی

با صدور دستور قضایی ، تحقیقات درخصوص دستگیری مرد تعمیرکار آغاز شد و شماره خودروی به سرقت رفته در اختیار واحدهای انتظامی سراسر کشور قرار گرفت. 2 ماه پس از وقوع این حادثه ، بعد از ظهر روز گذشته ماموران یگان گشت پلیس آگاهی تهران هنگام گشتزنی در حوالی میدان اسبدوانی ، با ظنین شدن به یک خودروی تویوتا ، وقتی شماره آن را استعلام کردند ، مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است. با متوقف شدن خودرو و دستگیری متهم ، وی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اعتراف به جنایت

متهم گفت : وقتی از سوی مریم - صاحب تعمیرگاه - به کار دعوت شدم ، قرار شد به صورت شراکتی کار کنیم. من 12میلیون تومان پول به زاهدان بردم و پس از توافق ، پولهایم را در اختیار مریم قرار دادم تا نگهداری کند. قرار بود با این پول ، وسایل خریداری کنیم. متهم گفت : 3روز پس از آن که پولم را در اختیار مریم قرار داده بودم ، او عنوان کرد پولها از گاوصندوق به سرقت رفته است و در ادامه از من خواست تا شکایت نکنم و او جبران خسارت خواهد کرد؛ اما پس از چند روز او ناگهان تغییر عقیده داد و منکر پرداخت پول توسط من شد. متهم افزود: وقتی این موضوع مطرح شد، کنترل خود را از دست دادم و به او حمله کردم و با میله ای که درون تعمیرگاه بود، ضربه ای به پیشانی او زدم و زمانی که به زمین افتاد، متوجه شدم او فوت کرده است . در پی این اعترافات ، متهم به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی منتقل شد و مقابل میز بازپرس حسینی قرار گرفت . با اعتراف متهم به نحوه قتل و فرار به شهرهای مختلف پس از ارتکاب جنایت ، بازپرس جنایی با صدور قرار بازداشت موقت ، متهم را برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار داد تا پرونده پس از تکمیل به زاهدان ارسال شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها