نگاهی به خشونت ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال

ستاره‌هایی که نمی‌توانند آرام باشند

رفتارهای اروپایی‌های به اصطلاح متمدن آنگونه هم تصور می‌شود نیست و در میان آنها بسیار بیشتر از دیگر کشورهای خشونت و ناهنجاری‌های اجتماعی دیده می‌شود، تنها اخبار آنها از سوی دیگر کشورهای دنیا آنگونه که باید پوشش داده نمی‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۵۵۷
وحشیگری در بازی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین برای کشورهای اروپایی مهم است که در اخبار خود اتفاقات دیگر کشورها به ویژه خارج از اروپا و البته ایران مورد توجه قرار داشته باشد به همین خاطر است که در رسانه‌های خود رادیو و تلویزیون فارسی راه انداخته‌اند و اخبار ایران را پوشش می‌دهند.

یک اتفاق ساده و کم فراگیر در ایران برای آنها به به عنوان یک رویداد مهم تلقی می‌شود و در رسانه‌های خود با بزرگ نمایی‌هایی که در چرخه مطبوعات به روش‌های حرفه‌ای اقدام می‌کنند سعی دارند تا از ایران چهره‌ای خشن، نا امن و مردمی عصبی جلوه دهند، اما چنین اتفاقاتی در کشورهای اروپایی به وفور دیده می‌شود، که کمتر به آن در رسانه‌های کشور پرداخته می‌شود.

به یک نمونه از این اتفاقات توجه کندی؛

یک تراژدی دیگر در فوتبال اسپانیا و این بار از سوی هواداران بارسلونا شب گذشته و در پایان دیدار بارسلونا - پاریس سن ژرمن، دو هوادار در اطراف ورزشگاه نیوکمپ با ضربات چاقوی چند هوادار بارسا به شدت مجروح شدند.

تیم پاریس سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۳-۱ به بارسلونا باخت و نتوانست صدرنشینی خود در گروه F لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند. در پایان این بازی و در بیرون ورزشگاه نیوکمپ، بین هواداران بارسلونا و هواداران پی اس جی، درگیری خونینی در گرفت که حاصل آن چند مجروح بود.

مجروحین همه از هواداران تیم پاریس سن ژرمن بودند که دو تن از آنها با چاقو مجروح شدند. پلیس بارسلون تایید کرد که اولین درگیری ساعت ۲۳ به وقت محلی رخ داده و در نتیجه، یک شهروند فرانسوی به ضرب چاقو به شدت مجروح شده است. دقایقی بعد نیز سه هوادار پی اس جی در درگیری با بارسایی ها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. یکی از این سه هوادار نیز به ضرب چاقو مجروح شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها