عرضه موفقیت‌آمیز آخرین به‌روزرسانی کروم برای iOS

گوگل کروم بر روی آیفون می‌درخشد

مرورگر شرکت گوگل که نسبت به رقبای چند ده ساله‌اش هنوز تازه‌نفس و جوان محسوب می‌شود، توانسته تعداد کاربرانش را به 400 میلیون برساند.
کد خبر: ۷۴۷۶۶۴
کروم 400 میلیونی شد

مرورگر شرکت گوگل که نسبت به رقبای چند ده ساله‌اش هنوز تازه‌نفس و جوان محسوب می‌شود، توانسته تعداد کاربرانش را به 400 میلیون برساند.

این آمار بالا که از سوی مدیران پروژه کروم گوگل اعلام شده، کاربران هر دو پلتفرم موبایل و رایانه را دربر می‌گیرد. این در حالی است که آخرین نسخه مرورگر کروم در دستگاه‌های ویندوز از لحاظ سرعت یک پله پایین‌تر از فایرفاکس قرار گرفته و در آیفون‌ها و مک‌های اپل نیز سافاری بدون رقیب است.

مدیران گوگل تمایل کاربران به استفاده از کروم را تغییراتی که نسخه اندرویدی جدید آن پیدا کرده می‌دانند. درحقیقت کروم این پیشرفت در میزان کاربر را مدیون ظاهر جدید Material Design اندروید است. کروم اندروید غیر از ظاهرش دستخوش تغییرات دیگری هم شده و توانسته کاربران را از شر تاخیرهایی که هنگام باز کردن تب‌های جدید با آن مواجه می‌شدند، خلاص کند. گوگل پیش از این در کنفرانس Google I‌/‌O اعلام کرده بود کروم بیش از 300 میلیون کاربر دارد، بنابراین این مرورگر نزدیک به ده برابر نسبت به سال قبل افزایش کاربر داشته است. به نظر می‌رسد محیط کار ساده و عملکرد راحت این مرورگر مهم‌ترین رمز موفقیت آن در جذب کاربر باشد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها