وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین وضع پیشرفت فیزیکی طرح‌های نیمه تمام کنسانتره و گندله آهن را بررسی و اعلام کرد: شخصا موانع موجود در تکمیل زنجیره تولید فولاد و رفع مشکلات پیش روی این طرح‌ها را پروژه به پروژه پیگیری می‌کنم.
کد خبر: ۷۴۷۰۲۲

به گزارش شاتا، محمدرضا نعمت‌زاده دیروز در جلسه بررسی وضع طرح‌های نیمه تمام کنسانتره و گندله آهن تاکید کرد: ساماندهی در حلقه‌های زنجیره تولید نهایی فولاد از مراحل سنگ آهن، کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و ذوب باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به تولید 55 میلیون تن فولاد خام در چشم‌انداز 1404 نیاز به حرکت جهشی در تک تک بخش‌های زنجیره‌های فولاد است.

نعمت‌زاده با بیان این‌که دولت در اجرای طرح‌ها درصدد تسهیل سازی است، یادآور شد: با اقدام بموقع و آسیب‌شناسی مدیران طرح‌های یاد شده، باید مسائل و مشکلات پیش روی حل و فصل شود.

وی گفت: مسائلی نظیر امور گمرکی، حمل و نقل و پیگیری معافیت‌های مربوط به ورود و خروج محصولات، ماشین‌آلات و تجهیزات نباید وقت زیادی را از صاحبان پروژه‌ها بگیرد.

نعمت‌زاده تاکید کرد: هرگونه اقدامی برای تسهیل امور نیاز باشد، توسط این وزارتخانه انجام خواهد گرفت و مسائل مربوط به دیگر دستگاه‌ها را هم پیگیری می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها