سریال‌های تلویزیونی «کوچه اقاقیا» و «ولایت عشق» از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۰۱۶

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده درباره داستان زندگی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است که فرخ نعمتی، محمد صادقی، اکبر زنجانپور، داوود رشیدی، فتحعلی اویسی، بیتا فرهی، مریلا زارعی، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان و...در آن به ایفای نقش پرداختند.سریال کوچه اقاقیا به کارگردانی رضا عطاران هم داستان زندگی پیرمردی است که گه‌گاه روح همسر خود را می‌بیند و شادروان منوچهر نوذری، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، رضا عطاران، علی صادقی و مجید صالحی از بازیگران آن هستند. این سریال با گویندگی و تنظیم رادیویی شیما جان‌قربان هر روز ساعت 8 صبح پخش می‌شود و سریال ولایت عشق هم ساعت 19 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

«اینجا خانه ماست» برای حیات وحش

برنامه «اینجا خانه ماست» که از رادیو ایران پخش می‌شود امشب به معضلات حیات‌وحش می‌پردازد.این برنامه به تهیه‌کنندگی ندا حاج‌اسماعیلی با حضور دره‌شوری استاد دانشگاه و آل داوود رئیس انجمن حمایت از حیوانات، معضلات حیات وحش را بررسی می‌کند و ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

توهم اعتیاد در رادیو سلامت

برنامه سلام جوانی رادیو سلامت امشب به موضوع آسیب‌های اجتماعی و عادت‌های اعتیادگونه اختصاص دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی، از ساعت 19و10دقیقه با حضور فربد فدایی، روان‌شناس و حجت‌الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی به بررسی آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. برنامه فراسو گروه سلامت جسم و پیشگیری نیز از ساعت 8 و30 دقیقه با حضور افتخار آشیانی، متخصص پروتز و دندانپزشک به موضوع پروتزهای متحرک دندانی اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها