نبرد تماشایی ببرهای نر + فیلم

دو ببر نر بالغ بر سر یک ماده ببر و نیز قلمرو ناگزیر به نبرد و رویایی با یکدیگر هستند. نبردی بی امان که در حیات وحش امری عادی و ضروری برای بقا است.
کد خبر: ۷۴۶۹۰۰
نبرد تماشایی ببرهای نر + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بارکرافت، یکی از دو ببر که رنگ تیره تری دارد از ببر دیگر مسن تر و تنومندتر است. آنها با توجه به جثه بزرگ و وزن سنگین از نفس افتاده و مانند دو مبارز آزاد به جنگشان به حال دراز کش ادامه می دهند.

دو ببر از دندان ها و پنجه هایشان برای زخمی کردن حریف استفاده می کنند. آنها آرواره های یکدیگر را گرفته تا به حریف اجازه برتری را ندهند و در همان حال با پنجه هایشان یکدیگر را مهار کرده اند.

در یک لحظه ببر مسن تر به کمک آرواره و پنجه های قدرتمندش مانند یک کشتی گیر حریف را از سر و گردن بارانداز کرده و برتری نسبی می یابد اما فک او کماکان در میان آرواره های حریف گرفتار است.

ببر جوان تر با رنگ روشن پس از تقلایی سخت از حریفش جدا شده و آنگاه هر دو گربه سان بزرگ مانند کشتی گیران سر پا به جنگ ادامه می دهند. هر دو ببر خسته شده و از نفس افتاده اند . آنها برای لحظاتی دست از مبارزه کشیده تا نفسی تازه کنند اما در همین حال هم از یکدیگر غافل نیستند.

دو ببر بار دیگر با هم درگیر می شوند. ماده ببر با احتیاط پیرامون دو مبارزی که بر سر او می جنگند ، می چرخد. ماده ببر مشتاق است تا پیروز مبارزه مشخص شود.

ببر مسن با رنگ تیره تر به وضوح با تجربه تر از رقیبش است. با این حال، سن بالا و وزن سنگینش یک نقطه ضعف در برابر چالاکی حرفش محسوب می شود. دو ببر باز هم خسته شده و دست از جنگ می کشند.

ببر مسن تر روی زمین دراز می کشد و ببر نر جوان بالای سر او ایستاده است. ماده ببر به هر دو نگاه می کند. ظاهرا ببر باتجربه مغلوب جوانی و چالاکی حریفش شده است.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها