
همانطور که مشاهده میشود، این وسیله بر اساس طراحی یک موتورسیکلت ساخته شده و سعی شده که جای چرخها با زنجیر به هم پیوسته عوض شود.
این ساختار احتمالاً پایداری چرخه وسیله نقلیه را حفظ میکند. در همین حال، دوشاخه تلسکوپی در جلو و بازوی همراه با کمک فنر، کاملاً چرخها را مهار میکنند.
بدیهی است که علامت نجات و صلیب سفید نشان از ساختهشدن این وسیله برای شرایط اضطراری است و بیشتر برای شرایط خارج از جاده کاربرد خواهد داشت جایی که وسایل نقلیه چرخزنجیری قدرت و قابلیتهای بیشتری دارند.
با این وجود، طراحی جلو مخصوص موتورسیکلتهای اسپورت نمیتواند چندان با دیگر عناصر طراحی این وسیله هماهنگ باشد البته حتماً قبل از این وسیله، وسایل دیگر نیز برای حل مشکلاتی از این دست ساخته شدهاند.
شاید یک اسنومبیل میتواند در چنین شرایطی قابلیتهای بسیار بالاتری از خود نشان دهد.

فقط به این فکر کنید که کنترل یک موتورسیکلت چرخزنجیری چقدر مشکل خواهد بود؛ حرکت در یک خط مستقیم آسان است، ولی پیچیدن با چنین وسیلهای به نظر کاری بسیار پردردسر خواهد بود.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛