جشنواره شعر و داستان جوان سوره که با هدف توجه به کشف و پرورش استعدادهای جوان ادبیات متعهد برگزار می‌شود، سیزدهمین دوره خود را به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۶۴۱۸
قزوین میزبان شاعران و نویسندگان جوان

به گزارش تسنیم، سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در بخش‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه و سرود با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

در شرایط برابر تکنیکی آثاری که حول محورهای «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی اسلامی» و «بیداری و اخوت اسلامی» است، از اولویت انتخاب برخوردارند. هر هنرمند می‌تواند در بخش شعر حداکثر شش اثر و در بخش داستان نیز سه اثر را ارائه کند.

به تمامی راه‌یافتگان مرحله پایانی جشنواره در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی علاوه بر کمک هزینه ایاب و ذهاب، مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان و شعر کودک و نوجوان و نفرات برگزیده در بخش شعر نو، شعر کلاسیک و ترانه و سرود فرصت انتشار یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر اعطا می‌کند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا اول اسفند امسال و زمان برگزاری جشنواره نیز اردیبهشت 1394اعلام شده است و هنرمندان می‌توانند پس از ثبت نام اینترنتی در جشنواره، آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، حوزه هنری، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها