جام جم ورزشی: رئیس کانون هواداران استقلال گفت: شعار علیه بازیکنان ملی پوش استقلال وجواد نکونام خودجوش بود و این مسئله جهت‌دار نبوده است.
کد خبر: ۷۴۴۹۴۸
شعار علیه ملی‌پوشان استقلال و نکونام خودجوش بود؟!

عباس نقدی‌زاده، درباره شعارهایی که روز گذشته تماشاگران استقلال علیه برخی از بازیکنان ملی‌پوش این تیم سر دادند، گفت: به هر حال ما چند بازی بد بازی کرده بودیم و توقع کادر فنی و تماشاگران این بود که بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند شرایط بهتری داشته باشند. قطعا مربی تیم هم توقع دارد که بازیکنان ملی‌پوش بهتر بازی کنند که البته من وارد بحث فنی آن نمی‌شوم.

وی ادامه داد: به گفته هواداران (تاکید می‌کنم این تفکر هواداران است) جواد نکونام پشت این مسئله حضور دارد و به دید آنها با باند بازی می‌خواهند استقلال و قلعه‌نویی زمین بخورد و دیروز هم هواداران بدون جهت‌دهی خاصی علیه برخی بازیکنان شعار دادند اما به نظر خود من در استقلال کسی کم‌فروشی نمی‌کند.

رئیس کانون هواداران استقلال در ادامه افزود: قبل از بازی قرار شد هیچ بازیکنی تشویق نشود و حتی امیر قلعه‌نویی هم از لیدرها خواسته بود او را هم تشویق نکند و فقط استقلال تشویق شود و ما هم جلسه‌ای گذاشتیم تا فقط استقلال تشویق شود اما دیروز و در بازی اختلافی بین صادقی و فروزان پیش آمد که هواداران خیلی خودجوش علیه مدافع تیم شعار دادند چرا که این یک مسئله کاملا سلیقه‌ای بود و شاید دلیل این مسئله این باشد که صادقی بازیکن تیم ملی است و همان مسئله جواد نکونام وسط است اما دیروز دو لیدر ما خیلی ناخواسته فروزان را تشویق کردند و علیه نکونام شعار دادند که البته قرار نبود چنین اتفاقی بیفتد و ما می‌دانیم این افراد چه کسانی هستند.

نقدی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دیروز حدود هزار تماشاگر به استادیوم آمد و کافی است دو نفر حرفی بزنند تا روی سکوها همه‌گیر شود اما شاید صادقی که برای تیمش ناراحت بود که آن اتفاق افتاد وگرنه او بارها استقلال را نجات داده و گل پیروزی‌بخش زده و من می‌گویم که این مسائل خط‌دهی نبود و هیچ پشت پرده‌ای نداشت و بازیکنان به اشتباه می‌گفتند که این مسائل خط‌دهی بوده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها