فیلم سینمایی «ذهن زیبا» امروز ساعت 18 در برنامه هزار و یک شب سینما معرفی و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۸۰۳

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، ذهن زیبا نام فیلمی آمریکایی است که درباره زندگی جان نش ریاضیدان برنده جایزه نوبل است که درگیر یک بیماری روانی می‌شود و... .

این فیلم در سال ۲۰۰۱ براساس کتابی به همین نام و نوشته سیلویا ناسار و به کارگردانی ران هوارد ساخته شده است. در این فیلم راسل کرو در نقش جان نش و جنیفر کانلی در نقش همسر اوست. برنامه هزار و یک شب سینما به نویسندگی حسین یعقوبی و تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و با گویندگی ملیحه شبانیان و محسن بهرامی هر روز ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

نمایش هتل بازنشستگان در رادیو تهران

نمایش «هتل بازنشستگان» به کارگردانی اکبر زنجانپور هر شب ساعت 24 از رادیو تهران پخش می‌شود.

این نمایش به نویسندگی حسین یعقوبی و تهیه‌کنندگی اشراف‌السادات اشرف‌زاده درباره تعدادی بازنشسته و افراد از کارافتاده است که هر کدام از آنها بنا به دلایل خاص به هندوستان سفر کرده و به هتل ارزان‌قیمتی می‌روند و... . در این نمایش صنم صالحی، محمد آقامحمدی، رضا عمرانی، حمیدرضا هدایتی و سلمان خطی بازی کرده‌اند.

بشارت رادیو معارف به شنوندگان

برنامه بشارت با موضوع موعودگرایی براساس نگاه شیعه، امروز از رادیو معارف پخش می‌شود.

این برنامه به بررسی مباحث تاریخی، کلامی و اعتقادی با موضوع مهدویت و منتظران بر پایه دانشنامه امام مهدی (عج) می‌پردازد. برنامه بشارت به کارشناسی حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی ساعت 19 و 20 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

آرزوهای پردردسر روی موج سلامت

برنامه خانه ما که از رادیو سلامت پخش می‌شود، امروز به موضوع آرزوهای‌دست‌نیافتنی اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری کاری از گروه سلامت روان و خانواده از ساعت 20 و 50 دقیقه با حضور ناظمی، روان‌شناس به آرزوهای دست‌نیافتنی و تاثیر آن بر سلامت روان می‌پردازد.

برنامه صبح و زندگی به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمد مطلب از ساعت 7 و 10 دقیقه با حضور فاطمه احمدوند، روان‌شناس به این پرسش که چه وقت‌هایی به‌دنبال آشنا و فامیل می‌گردید؟ پاسخ می‌دهد.

انعکاس برای بیداری اسلامی

رادیو ایران در برنامه «انعکاس» به رفتارشناسی بیداری اسلامی در خاورمیانه می‌پردازد.

حسین حاجی و حجت‌الاسلام امیرعباس عبداللهی، از کارشناسان مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با برنامه انعکاس به تبیین زوایای اخیر رویدادهای خاورمیانه و تاثیر آن بر اقتصاد بین‌الملل می‌پردازند. تحلیل شیوه‌های غرب برای دخالت در تحولات اخیر خاورمیانه، رفتارشناسی بیداری اسلامی و آینده‌نگری آن و نیز تبیین راهبردهای مقابله با دخالت بیگانگان در امور خاورمیانه، بخشی از مباحث این میزگرد رادیویی است. این برنامه ساعت 13 از رادیو ایران پخش می‌شود.

ترویج کتابخوانی بین ورزشکاران در یار مهربان

برنامه «یار مهربان» رادیو ورزش امروز به معرفی تالیفات و آثار مریم مولایی، نویسنده ورزشکار اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 21 و 30 دقیقه با هدف رفع مشکلات علاقه‌مندان به کتب ورزشی، رواج کتاب و کتابخوانی بین اهالی ورزش، معرفی جدیدترین و آخرین کتب منتشر شده و بررسی جایگاه کتاب بین ورزشی‌ها، پخش می‌شود. برنامه ورزش و روستا رادیو ورزش هم امروز ساعت 18 به بازی‌های بومی و محلی استان زنجان اختصاص دارد.

رادیو، ضمانت صادرات را بررسی می‌کند

برنامه «صدای صادرات» که از رادیو اقتصاد پخش می‌شود، امروز ضمانت صادرات را بررسی می‌کند.

در این برنامه به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی که ساعت 19 و 5 دقیقه پخش می‌شود، طاهر شه‌حامد، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران درباره ضمانت صادرات صحبت خواهد کرد.

همچنین برنامه تکاپوی صنعت رادیو اقتصاد هم امروز به بررسی ذخایر معدنی کشور می‌پردازد و ساعت 18 و 5 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها