یادداشتی از مهندس ضرغامی

یک قدردانی کارشناسانه

چندی پیش یادداشتی از مهندس ضرغامی، رییس پیشین سازمان صدا و سیما خطاب به بیژن مقدم، مدیرعامل موسسه مطبوعاتی جام‌جم، دریافت کردیم؛ متنی دلنشین و صمیمانه که انرژی مضاعفی به همه همکاران جام‌جم تزریق کرد.
کد خبر: ۷۴۴۴۳۹
یک قدردانی کارشناسانه

ابتدا تردید داشتیم آیا چاپ اظهار لطف ایشان حمل بر خودستایی ما خواهد شد یا خیر؟ اما بنا به دلایلی که در زیر به آن اشاره می‌شود، تصمیم به انتشار آن گرفتیم.

نخست آن‌که آقای مهندس ضرغامی، بدون شک یکی از برجسته‌ترین کارشناسان رسانه‌ای کشور است و نمی‌توانیم از کنار قضاوت و داوری او به آسانی بگذریم.

نکته دوم این‌که موفقیت‌های رسانه ملی و از جمله روزنامه جام‌جم مرهون حمایت‌ها و پشتیبانی‌ های او بوده است.

سوم آن‌که این یادداشت روایتگر بخشی از تاریخ روزنامه است و شایستگی آن را دارد که در صفحات چاپی ثبت و ماندگار شود.

ضمن این‌که این نامه خسته نباشیدی به همه اعضای خانواده بزرگ جام‌جم است که تلاش‌های شبانه‌روزی آنها موجب بالندگی و رشد روزنامه طی این سال‌ها شده است.

ضمن آرزوی تندرستی و شادکامی برای مهندس ضرغامی، متن نامه ایشان از نظر می‌گذرد.

جناب آقای بیژن مقدم

با سلام

موسسه جام‌جم در طول مدیریت جنابعالی، شاهد تحولی اساسی در محتوای روزنامه و اداره فنی و ارتقای کیفی عملکرد در تمام سطوح بوده است.

روزنامه جام‌جم در طول سال‌های اخیر، ضمن ایفای نقش مکمل برای رسانه‌ملی و اطلاع‌رسانی و نقد و ارزیابی تولیدات شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، توانمندی خود را در جریان‌سازی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه مطبوعات کشور بخوبی نشان داده است.

توسعه موسسه در حوزه چاپ و نشر، حضور قدرتمند در فضای مجازی و ارائه سرویس‌های متعدد برای کاربران، انتشار ویژه‌نامه‌های پرمحتوا بر اساس نیاز جامعه و سرمایه‌گذاری‌های خوب برای آینده، جز با روحیه جهادی جنابعالی و مدیران و همکاران پرتلاش شما مقدور نمی‌باشد.

صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر برای خانواده دوست‌داشتنی جام‌جم آرزومندم.

سید عزت‌ الله ضرغامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.ه(یه مخاطب)
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
۰
۰
ادب و منطق جناب مهندس ضرغامی همیشه ستودنی بوده و هست،مهندس عزیز ما هم بر شما آرزوی توفیق روز افزون در پناه ایزد منان را خواستاریم

نیازمندی ها