اختلاف سلیقه در انتخاب شام، زن و شوهر را به دادگاه کشاند!

درخواست طلاق به خاطر اختلاف سر املت یا کوکوسبزی!

خوابیدن بیش از حد مرد میانسال برای او و زندگی‌اش دردسر ساز شد و همسر او را در ۶۵ سالگی به دادگاه خانواده کشاند تا با تقاضای طلاق به زندگی مشترک با شوهر خوشخواب پایان دهد.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۷
تقاضای طلاق از مرد خوشخواب!

جام جم سرا: زنی ۶۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده با ارائه درخواست طلاق خود به قاضی گفت: آقای قاضی من با همسرم مشکل دارم. او خیلی خسیس است و اصلا به من پولی نمی‌دهد. ۴۰ سال است که دارم با شوهرم زندگی می‌کنم و در مدت این ۴۰ سال همیشه با او مشکل داشتم اما مشکل اصلی من با شوهرم این است که او همیشه در خواب است.
وی افزود: از وقتی که یادم می‌آید قاسم همیشه به دنبال جایی برای خوابیدن می‌گشته است. همیشه دوست داشت بخوابد و حتی با زور به سر کار می‌رفت. آن زمان قاسم تنها زمانی بیدار بود که سر کارش بود. وقتی به خانه برمی‌گشت شروع می‌کرد به خوردن غذا و بعد هم بلافاصله می‌خوابید!

این زن می‌انسال ادامه داد: او حتی در تعطیلات هم فقط می‌خورد و می‌خوابد. هرچه به او می‌گفتم بیا یک مسافرتی برویم و یا برای انجام کاری او را به جایی می‌فرستادم خواب را بهانه می‌کرد و نمی‌رفت. همیشه همه کار‌هایم را خودم انجام داده ام. حتی وقتی فرزندانمان به دنیا آمدند هم قاسم رفتارش را درست نکرد.

وی بیان داشت: خیلی به خاطر این موضوع عذاب می‌کشیدم ولی دیگر عادت کرده بودم و به خاطر بچه‌هایم هیچ وقت از او جدا نشدم. اما حالا و بعد از بازنشسته شدنش مشکلات ما بیشتر شده. خوابیدن‌های قاسم بیشتر شده و دیگر تقریبا تمام ساعات روز و شب می‌خوابد. هرچه سعی می‌کنم اجازه ندهم زیاد بخوابد فایده‌ای ندارد. صبح از خواب بلند می‌شود، غذا می‌خورد، تلویزیون می‌بیند، بعد دوباره می‌خوابد. من هم دیگر از دست او خسته شده‌ام. برای همین تصمیم گرفته‌ام به دادگاه خانواده بیایم و درخواست طلاق بدهم.

قاضی پس از شنیدن حرف‌های زن، دستور احضار شوهر وی را به دادگاه خانواده صادر کرد تا دلایل وی را بشنود. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمیدخان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
۰
۰
تشك خوشخواب شنیده بودیم اما مرد خوشخواب؟!
آرش ستایش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
این آقا بهتر است به دكتر مراجعه نماید
پروانه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
۰
۰
به خدا راحت میشه مرد راحت طلب باید به سزای كار خود برسه من می فهمم این زن چقدر سختی می كشه. نمونه اش را دارم حرف بزنم دعوا راه میندازه. جدا شو نفسی بكش.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها