بیشتر صحنه‌های سریال «بیقراری» تصویربرداری شده و قرار است دهه آخر صفر از شبکه تهران پخش شود. تصویربرداری مجموعه بیقراری به پایان رسید و تدوین آن نیز همزمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۵۴۰

رسول صانعی، کارگردان این سریال درباره روند تولید بیقراری به روابط عمومی شبکه تهران گفت: اکنون حسن اسدی، بازیگر نقش رئیس هیات مقابل دوربین بیقراری رفته و گروه تولید در پارک قیطریه مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به او هستند.

داستان این سریال درباره مهندس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده و چون تصورش این است که توسلات دینی خانواده‌اش در شفای مادرش نقشی نداشته، تعلقات دینی و مذهبی‌اش رنگ می‌بازد اما با اتفاقاتی که برای او و همسرش رخ می‌دهد، توسل دوباره به امام حسین(ع) و... باورهایش تغییر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی، امیرمحمد زند، مریم کاویانی، عمار تفتی، مهدی صباحی، نیلوفر شهیدی، صدر‌الدین حجازی، شهرزاد کمال‌زاده، علی ثانی‌فر و...... ایفای نقش می‌کنند.

برخی عوامل سازنده سریال بیقراری عبارتند از: مدیرتصویربرداری، احمد گودرزی، مدیرصدابرداری رضا کنشلو، طراح گریم حسین اردستانی، طراح لباس محمد صادقی و عکاس پیام نصیری‌خرم .

مجموعه تلویزیونی بیقراری در ده قسمت 40 دقیقه‌ای با محوریت معنویت، توبه‌پذیری، توسل و... به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان تولید می‌شود.

همچنین اپیزود راز موفقیت از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با بازی الناز حبیبی در منطقه نیاوران کلید خورد. به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، فیلمنامه این اپیزود را ندا نوبخت و مراد خیرخواه نوشته‌اند. راز موفقیت قصه‌ خیانت به اعتماد است. دختر جوانی از اعتماد دوست نابینایش سوءاستفاده می‌کند و تابلوهای گرانبهای او را به‌اسم خودش در نمایشگاهی عرضه می‌کند و... .

الناز حبیبی در نقش مریم، محمدمتین اوجانی در نقش علیرضا، مریم خدارحمی در نقش مینا، آرسیا صنعتی در نقش پدرام، لیلا عزیزی در نقش مادر، عباس بنان در نقش تجویدی، حسین توکلی در نقش یاشار و مسعود میزبانی در نقش احمد بازیگران اصلی این اپیزود هستند.

از دیگر عوامل سازنده این اپیزود، کارگردان نوید میهن‌دوست، تهیه‌کننده اکبر تحویلیان، تصویربردار سیدمحسن حسینی، تدوینگر روح‌الله هاشمی، صدابردار ایمان آزاد، طراح صحنه و لباس قاسم مربی، طراح چهره‌پردازی خاطره خاشعی، مدیر تولید دانیال کاشانچی و عکاس آزاده جعفری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها