به نامزدها شیرینی می‌دادیم تا فشارشان نیفتد!

ناگفته‌های ضرغامی از مناظره‌های انتخاباتی

آیتم «صرفا جهت اطلاع» از بخش خبری «20 و 30»، با پخش تصاویر آخرین روز کاری ضرغامی، با رییس قبلی سازمان صداوسیما خداحافظی کرد.
کد خبر: ۷۳۸۱۶۲
جاده عمو عزت را برد!

این آیتم خبری در شبکه دو که سعی دارد با نگاهی طنز به اتفاقات مهم هفت روز هفته بپردازد، این بار در بخشی به رفتن رییس قبلی سازمان صداوسیما اشاره کرد و در این ارتباط بخش‌هایی از سریال علی شاه حاتمی با بازی محمد کاسبی را پخش کرد.آیتم «صرفا جهت اطلاع»، پنجشنبه - 22 آبان ماه - با پخش صحنه‌هایی از سریال «خوش رکاب» و همچنین تصاویری از آخرین روز کاری سید عزت الله ضرغامی، گفت که «عمو عزت سرانجام به ندای جاده پاسخ داد.»

در آخرین مصاحبه، ضرغامی در پاسخ به این سوال که این 10 سال چطور بر وی گذشته است؟ گفت که «شیرین بود.»

/Media/Image/1393/02/20/635352807469191024.jpg

پیش از این، در آخرین نشست از افق رسانه با حضور سید عزت الله ضرغامی، بخش کوتاهی از مجموعه «خوش رکاب» با بازی مجید صالحی پخش شده بود. ضرغامی از حاضران خواسته بود این کلیپ کوتاه را ببینند تا خستگی‌شان در برود.

در این بخش، مجید صالحی در حال تمیز کردن کامیون - خوش رکاب - نشان داده شد آن هم در حالی که صالحی می‌گفت: عزت وقت رفتنه... آخه دست هم خیلی زیاد شده...؛ پس از پخش این بخش، رییس سابق صداوسیما به مزاح گفته بود، واقعا هم آن قدر دست زیاد شده که کار تصمیم‌گیری را سخت کرده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها