نرم‌افزار 200 دلاری را رایگان دریافت کنید!

دانلود رایگان نرم‌افزار 200 دلاری Aviary به‌مدت محدود!

شرکت Adobe که آخر ماه سپتامبر برنامه ویرایش عکس Aviary را پس گرفته است، آپدیت‌های جدیدی برای این برنامه قوی در نظر گرفته است. دانلود فیلترها، فریم‌ها، برچسب‌ها و ... در این نرم‌افزار فعلا رایگان است و این در حالی است که بعد از ماه نوامبر باید برای بدست آوردن این قابلیت ها ۲۰۰ دلار پول بپردازید!
کد خبر: ۷۳۸۱۱۷
دانلود رایگان نرم‌افزار 200 دلاری Aviary  به‌مدت محدود!

جام جم کلیک: شرکت Adobe که آخر ماه سپتامبر برنامه ویرایش عکس Aviary را پس گرفته است، آپدیت‌های جدیدی برای این برنامه قوی در نظر گرفته است. برنامه جدید برای گوشی‌های اندرویدی و IOS موجود است که لذت ویرایش عکس‌ها را با تجربه Adobe's cloud تکمیل می‌کند.

در برنامه‌ی جدید شاهد فیلتر، فریم و برچسب های بیشتری خواهیم بود که همین حالا برای دانلود کردن آنها می‌توانید دست به کار شوید.

دانلود فیلترها، فریم‌ها، برچسب‌ها و ... در این نرم‌افزار فعلا رایگان است و این در حالی است که بعد از ماه نوامبر باید برای بدست آوردن این قابلیت ها ۲۰۰ دلار پول بپردازید! البته این نرم افزار قابلیت های بسیار جدید دیگری را برای کاربران تدارک دیده که پس از دانلود این برنامه متوجه آن خواهید شد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Photo Editor by Aviary مناسب اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار Photo Editor by Aviary مناسب iOS

برخی نرم‌افزارهای تجاری آی‌فون و آی‌پد به مدت محدودی توسط توسعه‌دهندگان آن‌ها به‌صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شوند.
شما می‌توانید این برنامه‌ها را به‌صورت کاملا رایگان دانلود و مورد استفاده قرار دهید اما تاریخ انقضای این پیشنهادهای شگفت‌انگیز مشخص نیست! ممکن است نرم‌افزاری برای یک ساعت به‌صورت رایگان عرضه شود یا این امکان وجود دارد که زمان عرضه‌ی رایگان یک روزه یا یک هفته‌ای باشد.

نرم‌افزارهایی که ما معرفی می‌کنیم در زمان انتشار مطلب ‌به صورت رایگان قابل دریافت هستند و توصیه می‌کنیم برای از دست ندادن این پیشنهادات شگفت‌انگیز سایت را همواره بازدید کنید.

توجه: چنانچه قیمت نرم‌افزار Free باشد همچنان می‌توانید به‌طور رایگان برنامه را دانلود کنید و در غیر این‌صورت امکان استفاده رایگان وجود ندارد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها