اگر بگوییم مشکلات اقتصادی وجود ندارد دروغ گفته‌ایم

قلعه‌نویی: امیدوارم دربی هجومی باشد

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند اما تنها کشوری که از فوتبال لذت نمی‌برد ایران است.
کد خبر: ۷۳۸۱۰۷
قلعه‌نویی: امیدوارم دربی هجومی باشد

امیر قلعه‌نویی با تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد بازی دربی اظهار داشت: اول به حمید درخشان که یکی از ستاره‌های نادر خط هافبک است سلام و عرض ادب دارم و اینجا جا دارد که بگویم اگر می‌خواهید انسان‌ها را بشناسید یا با آنها سفر بروید یا اینکه معامله کنید. امروز جای ناصرمحمدخانی هم در اینجا خالی است. او اسطوره فوتبال است.

وی در ادامه گفت: از ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم. من از آدمها زمانی که مسئولیت دارند تشکر نمی‌کنم حالا که رفته باید بگویم وی در این دو دوره زحمت زیادی کشیده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند تنها کشوری که از فوتبال لذت نمی‌برد ایران است و این موضوع دلایل مختلفی دارد. ورود آقایان سیاسی و نظامی یکی از دلایل است هرچند که آنها نیز تلاش خود را کرده و زحمت کشیدند.

قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: فوتبال را در ایران ببینید به چه روزی افتاده است. امیدوارم فوتبال به جایگاهش برگردد تا همه دوباره لذت ببرند. بارها برد و باخت بوده و به قول درخشان اما همه چیز تمام شده است. کار ساعی و مرحوم تختی را نگاه کنید سالیان سال در ذهن مردم باقی ماند اما حالا اگر بپرسیم سال 70چه تیمی برده ما یادمان نمی‌آید.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: یک بازیکن را می‌آورند و می‌گویند رابطه شما با فلانی چطور است؟ به اعتقاد من مدیرعامل، سرمربی و بازیکن هر کدام جایگاه خود را دارد اما متأسفانه برخی‌ها رسانه ملی را در اختیار دارند و باعث می‌شوند این اتفاقات رخ دهد. برنامه ورزش و مردم دنبال حاشیه نیست و شما از لحاظ برنامه ورزشی پدر ورزش هستید. بعد از جام ملت‌ها 4 برنامه علیه من گذاشتید اما ناراحت نشدم شما نقد کردید و بنده به هیچ عنوان ناراحت نشدم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: می‌خواهم بگویم امیدوارم فوتبال و جامعه ما به جایی برسد احترام‌ها دوباره باشد در فوتبال ایران اگر می‌بریم بازیکن برده اگر می‌بازیم مدیرعامل و سرمربی باخته است. می‌خواهم بگویم اهالی رسانه، مربی، مدیرعامل هدفشان خدمت به فوتبال است. حسادت‌ها فوتبال ما را نابود می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته به استعدادها کمک می‌کنند اما در ایران هنر، سیاست و ورزش هرکسی موفق باشد را پائین می‌کشند. دوستان از طریق رسانه ملی 80هزار نفر تماشاگر را کاری کرده‌اند حالا 8هزار نفر می‌آیند. من باز هم می‌گویم مشکلات اقتصادی و خدماتی که ارائه نمی‌شود باعث می‌شود که هوادار کمتر به استادیوم بیاید، فشار اقتصادی وجود دارد و اگر نگوییم دروغ گفته‌ایم. همه ما در جریان هستیم که چقدر مردم نیازمند کمک هستند. جوانان مشکل اشتغال‌زایی دارند و مسائل اقتصادی نیز از یک طرف به آنها فشار می‌آرود. یک جوان 5هزار تومان پول بلیط می‌دهد و خدماتی هم به آن در ورزشگاه نمی‌دهیم و یک فوتبال بی‌کیفیت که باب ملیشان نیست انجام می‌شود. (من تیم خودم را می‌گویم) معلوم است که کسی نمی‌آید.

وی در پایان در خصوص دربی ۷۹ گفت: در گذشته برای بازی معمولی 50هزار جمعیت می‌آمدند حالا چرا نمی‌آیند. دلیل آن عواملی است که من به آن اشاره کردم. یکی از خواسته‌های من این است که برد و باخت داشته باشیم طبیعتاً‌ دوست دارم تیم ما برنده شود امیدوارم این بازی هجومی پیگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها