جام جم ورزشی: جاسم کرار در مصاحبه با سایت المدی عراق مدعی شد باشگاه استقلال ایران را مجبور کرده به او اجازه دهند تا در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت کند.
کد خبر: ۷۳۷۵۹۰
کرار:‌ همین الان قراردادم را فسخ کنید

جاسم کرار به این سایت گفت: «از شنیدن خبر دعوتم به تیم ملی برای حضور در جام خلیج فارس شوکه شدم و بلافاصله خودم را صبح دوشنبه به نجف رساندم تا به اردوی تیم ملی در بصره بروم.»

کرار ادامه داد: «۷ روز قبل حکیم شاکر سرمربی تیم ملی با من تماس گرفت و گفت باید به تیم ملی بروم اما من گفتم درگیر رقابت‌های لیگ ایران هستم و باید با باشگاهم مکاتبه شود، به خصوص اینکه پاسپورت من در اختیار باشگاه است. سه روز بعد درخواست کتبی فدراسیون به باشگاه استقلال رسید اما باشگاه اعلام کرد با توجه به اینکه رقابت‌های جام خلیج فارس در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته نمی‌شود، اجازه حضور مرا در این رقابت‌ها نمی‌دهد.

این بازیکن افزود: «با توجه به اختلاف پیش آمده بین من و باشگاه و اصرار به همراهی تیم ملی، در نهایت دو راه پیش پای آنها گذاشتم تا زمینه حضور در تیم ملی را فراهم کنم. به آنها گفتم یا ۵۰ درصد تخفیف می‌دهم، همین الان قراردادم را فسخ کنید و یا اجازه دهید به تیم ملی بروم و سپس تا پایان فصل برای استقلال بازی کنم و به این ترتیب باشگاه را مجبور به موافقت کردم.»

کرار ادامه داد: «به این ترتیب ۸ صبح دوشنبه از تهران وارد فرودگاه نجف شدم و بلافاصله در تماس با معاون رئیس فدراسیون فوتبال خواستار عزیمت به بصره و حضور در اردوی تیم ملی شدم تا بتوانم تمریناتم با سایر ملی‌پوشان را آغاز کنم اما در کمال تعجب به من گفتند سرمربی تیم ملی نیازی به شما ندارد و این موضوع را به کمیته فنی فدراسیون اعلام کرده است. تصمیمی که باعث شگفت‌زدگی‌ام شد چون انتظار نداشتم بعد از این همه سختی این‌ گونه با من برخورد شود.»

جاسم کرار که مشخص بود به شدت از دست فدراسیون فوتبال عراق و سرمربی تیم ملی گله‌مند است، ادامه داد: «وقتی شنیدم حکیم شاکر چنین تصمیمی گرفته، بلافاصله با او تماس گرفتم تا دلیلش را جویا شوم اما به من گفتند او سر تمرین است و نمی‌تواند صحبت کند. ضمن اینکه او تصمیم خود را گرفته و از جمع ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردو ۲۲ مسافر جام خلیج فارس را انتخاب کرده و دیگر راه بازگشتی وجود ندارد.»

هافبک عراقی استقلال در پایان مصاحبه‌اش گفت: «من برای همراهی تیم ملی کشورم کارهای غیرممکن انجام داده‌‌ام، ضمن اینکه در این فصل شخصاً یکی از بهترین سال‌های فوتبالم را همراه با استقلال در لیگ ایران پشت‌ سر گذاشته و تمام کارشناسان و اهالی فوتبال به آن اذعان دارند. آرزویم همراهی تیم ملی عراق بود و می‌خواستم به موفقیت تیم کشورم کمک کنم اما برخلاف انتظارم اتفاقاتی برایم رقم زدند که اصلاً خوشایند نیست و بیشتر به نظر می‌رسد برای تسویه حساب با بداخلاقی‌های گذشته من بود.»

خط خوردن جاسم کرار از اردوی تیم ملی عراق عملاً شانس حضور این بازیکن در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا را از بین برد چون پیش از این اتفاق، حکیم شاکر اعلام کرده بود بازیکنانی را با خود به جام ملت‌ها می‌برد که در جام خلیج فارس حضور داشته باشند.(خبر ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها