پرسش و پاسخ: سعید از اردبیل

سعید از اردبیل: چگونه می‌توان رمز پست‌های الکترونیک جیمیل و یاهو را تغییر داد؟ در ویندوز 8.1 چگونه می‌توان hibernate را فعال کرد؟
کد خبر: ۷۳۸۰۵۵
پرسش و پاسخ: سعید از اردبیل

سعید از اردبیل: چگونه می‌توان رمز پست‌های الکترونیک جیمیل و یاهو را تغییر داد؟ در ویندوز 8.1 چگونه می‌توان hibernate را فعال کرد؟

کلیک: برای تغییر رمز سرویس جیمیل ‌باید به لینک https://accounts.google.com/editpasswd مراجعه کرده، وارد محوطه کاربری خود شوید و در فرم به‌نمایش درآمده ابتدا رمز فعلی و در ادامه رمز جدید را دوبار وارد کنید.

برای تغییر رمز یاهو نیز به لینکی که در پی می‌آید، مراجعه کرده، وارد محوطه کاربری خود شوید، در بخش Sign-In and Security روی Change your password کلیک کنید و پس از تایپ مجدد رمز عبور فعلی برای تائید هویت خود، در کادر به‌نمایش درآمده در صفحه‌ تغییر رمز، رمز دلخواه خود را دو بار وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

http://login.yahoo.com/config/eval_profile

برای فعال‌سازی گزینه‌ hibernate در ویندوز 8.1 می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

ـ کلیدهای WIN+R را فشار داده و پس از تایپ عبارت powercfg.cpl کلید اینتر را فشار دهید.

ـ از ستون سمت چپ روی Choose what the power buttons do کلیک کرده و از سمت راست، روی لینک آبی رنگ Change settings that are currently unavailable کلیک کنید.

ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده، علامت چک‌مارک کنار گزینه‌ Hibernate را فعال کنید و با کلیک روی Save Changes تغییرات را ذخیره کنید.

ـ چنانچه مراحل بالا را به درستی انجام دهید گزینه‌ hibernate در فهرست گزینه‌های در دسترس در منوی Power در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها