رویای تبدیل شدن به یک سرمایه‌دار واقعی در بازی کسب و کار بزرگ

معرفی بازی Big Business Deluxe

در بازی کسب و کار بزرگ و مجلل، یک کلان‌شهر مدرن بسازید و برای میلیون‌ها نفرکسب و کار راه ‌اندازی کنید.
کد خبر: ۷۳۳۵۵۷
معرفی بازی Big Business Deluxe

جام جم کلیک: آیا شما تا به حال آرزوی تبدیل شدن به یک سرمایه‌دار واقعی را داشته اید؟ این بازی به شما این فرصت را می‌دهد که رویای شما به واقعیت تبدیل شود.

با این بازی یک کلان شهر مدرن بسازید و برای میلیون‌ها نفر کسب و کار راه‌اندازی کنید. البته جاده‌ای پر از دست‌انداز پیش روی خود دارید. شروع کسب و کار آسان است اما چالش واقعی زمانی شروع می‌شود که بخواهید این کسب وکار برایتان سود‌آور و موفقیت‌آمیز باشد. در مسیر پیش رو کارخانه دایر می‌کنید، محصولاتی تولید خواهید کرد و اسرار مدیریت موثر را جهت کنترل همه چیز فرا خواهید گرفت.

مهارت های اقتصادی خود را به کار گیرید و از تاکتیک‌های مختلف کسب و کار استفاده کنید تا همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و به بهترین کارآفرین تبدیل شوید و در حالی‌که در مسیر رسیدن به قدرت و ثروت هستید مراقبت از شهروندان خود را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که همه توان خود را برای پیشرفت در کار استفاده نکنید.

بازی را شروع کنید: صندلی ریاست در انتظار شماست.

این بازی ویژگی های خاصی دارد. زندگی در شهر ادامه دارد حتی زمانی که شما در بازی نیستید. همه چیز مانند دنیای واقعی در حال تغییر است. کارمندانتان مشغول کار هستند. کارخانه‌ها رو به رشد هستند و در هر ساعت ثروت شما افزایش می‌یابد.

روح رقابتی بازی نیز قابل توجه است که باعث می‌شود با دوستان خود در مسابقات هیجان‌انگیز این بازی شرکت کنید و برنده جوایز منحصر به‌فرد شوید.

شما در اینجا قدرت واقعی هستید و می‌توانید شهرتان را مدیریت کنید. حرفتان قانون است و این امکان را به شما می‌دهد تا شهری ایده‌آل بسازید.

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس، ویندوزفون، ویندوز 8
دانلود رایگان بازی Big Business Deluxe از گوگل‌پلی مناسب اندروید
دانلود رایگان بازی Big Business Deluxe از اپ استور مناسب آی.او.اس
دانلود رایگان بازی Big Business Deluxe مناسب ویندوزفون
دانلود رایگان بازی Big Business Deluxe مناسب ویندوز 8

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها