معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

شیرین‌کاری گوگل در اندروید 5 (اندروید تنبل و آب‌نبات‌ها)

اولین بازی مخفی در اندروید 5

بازی Flappy Bird از جمله بازی‌های بسیار محبوب و اعتیادآوری است که اغلب کاربران با آن آشنایی دارند. در این بازی با ضربه زدن روی صفحه باید به پرنده‌ی تنبلی که شخصیت اصلی بازی است کمک کنید تا از میان موانع راه عبور کند. حالا اندروید آب‌نبات چوبی نسخه‌ای مشابه این بازی را در خود جای داده است که با ترفندی در بخش تنظیمات دستگاه اجرا می‌شود
کد خبر: ۷۲۸۶۷۲
اولین بازی مخفی در اندروید 5

جام‌جم کلیک: نسخه‌های مختلف اندروید همواره با شیرین‌کاری‌های پنهانی از گوگل همراه بوده و این بار نوبت به اندروید 5 یا همان اندروید آب‌نبات چوبی رسیده است!

بازی Flappy Bird از جمله بازی‌های بسیار محبوب و اعتیادآوری است که اغلب کاربران با آن آشنایی دارند. در این بازی با ضربه زدن روی صفحه باید به پرنده‌ی تنبلی که شخصیت اصلی بازی است کمک کنید تا از میان موانع راه عبور کند. حالا اندروید آب‌نبات چوبی نسخه‌ای مشابه این بازی را در خود جای داده است که با ترفندی در بخش تنظیمات دستگاه اجرا می‌شود.

شخصیت اصلی در این بازی به‌جای پرنده، شخصیت معروف اندروید است و موانع راه را نیز آب‌نبات‌های چوبی تشکیل می‌دهند. شما می‌باید بدون برخورد با آب‌نبات‌ها از میان آن‌ها عبور کنید و گذر از هر آب‌نبات چوبی، کسب یک امتیاز را برای شما در پی خواهد داشت.

برای اجرای این بازی می‌باید از لیست برنامه‌ها روی Settings فشار داده سپس About Phone را فشار دهید. حالا در پنجره‌ی جدید چندین بار به‌طور متوالی روی Android Version فشار دهید و منتظر بمانید تا بازی اندروید تنبل اجرا شود.

این بازی در حال حاضر روی اندروید 5 نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان قابل اجرا است و به احتمال زیاد در نسخه نهایی این سیستم‌عامل نیز وجود خواهد داشت.

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها