فرکی:فعلاً به پیشنهاد تیم امید فکر نمی‌کنم

جام جم ورزشی: حسین فرکی که روز گذشته از سوی حبیب کاشانی به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی امید مطرح شده بود، فعلاً دوست ندارد به این پیشنهاد فکر کند.
کد خبر: ۷۳۲۵۷۶
فرکی:فعلاً به پیشنهاد تیم امید فکر نمی‌کنم

او که با سپاهان در ۲ بازی اخیرش شکست خورده، این هفته به دنبال پیروزی خانگی مقابل استقلال خوزستان است.

برای بازی با استقلال خوزستان ۴ بازیکن اصلی‌تان را ندارید که کمی کار شما را سخت کرده است؟

وضعیت تیم‌مان بد نیست اما متاسفانه همانطور که گفتید برای این بازی ۴ بازیکن اصلی‌مان نمی توانند در ترکیب قرار بگیرند که کمی ما را دچار مشکل کرده است. اگر از این نظر بخواهیم نگاه کنیم، شاید کمی وضعیت نگران کننده باشد اما ما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند تعیین کننده باشند و برای این بازی به آنها دل بسته ایم.

برخی می‌گویند در سپاهان مثل سال گذشته که در فولاد بودید، شانس ندارید؟

ما در ۲ بازی شکست خوردیم که واقعا مستحق پیروزی بودیم. بدشانسی در فوتبال طبیعی است که البته برخی به آن اعتقاد دارند و برخی هم نه اما من سعی می‌کنم همیشه با توکل بر خدا و تکیه به تلاش بازیکنانم وارد میدان شوم. با وجود احترامی که برای حریفانمان قائل هستم اما در ۲ بازی اخیر موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت. ای کاش این ۲ بازی از تلویزیون هم پخش می‌شد تا مردم بازی‌هایی که ما داشتیم را ببینند و حداقل از نحوه بازی تیم راضی باشند.

این عدم پخش تلویزیونی به نظر می‌رسد برای مربیان نیز مشکلاتی را به وجود آورده است؟

این موضوع فقط یک مشکل ایجاد نکرده است. اولین مشکل ما برای آنالیز حریفانمان است که نمی‌توانیم فیلم بازی آنها را ببینیم. مثلا این هفته آنالیزورمان را چون بلیط هواپیما نبود با اتومبیل شخصی‌اش راهی اهواز کردیم تا بازی استقلال خوزستان را ببیند و مسافت زیادی را فقط برای دیدن بازی حریف صرف کرده است. همچنین این مساله باعث بی انگیزگی بازیکنان و دیده نشدن آنها می‌شود، اشتباهات داوری را کسی نمی‌بیند و هزار مشکل دیگر که امیدوارم به زودی حل شود.

سپاهان در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی در تیم ملی داشته اما در آخرین لیست تیم ملی تعداد این بازیکنان به حداقل رسیده بود که شاید عدم دعوت از آنها باعث بی انگیزگی شود؟
قطعاً تمام هدف بازیکنان رسیدن به تیم ملی است و بیشتر انگیزه آنها برای دعوت شدن از سوی کادرفنی خواهد بود. ما الان احسان حاج صفی را به عنوان ملی پوش در تیم‌مان داریم اما ۴، ۵ بازیکن دیگر مثل خلعتبری و هادی عقیلی داریم که می‌توانند ملی پوش باشند. در هر صورت نظر کادرفنی این است و باید به آن احترام گذاشت.

حبیب کاشانی روز گذشته گزینه های مربیگری تیم امید را معرفی کرده که نام شما نیز در آن دیده می شود؟

من در جریان این موضوع نیستم اما به کاشانی ارادت خاصی دارم. هنوز هیچ صحبتی با من و باشگاه سپاهان نشده است و فعلاً به همین دلیل نظری در مورد قرار گرفتن در میان گزینه ها ندارم. اینکه مسئولان به یک جمع بندی رسیده اند که مربی تیم امید داخلی باشد، نکته بسیار مثبتی است. در هر صورت آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم طلسم حضور این تیم در المپیک شکسته شود.

شما قبلا اعلام کرده بودید که سرمربیگری تیم بزرگسالان را هم قبول نمی‌کنید، اگر گزینه نهایی کمیته فنی باشید، چه پاسخی خواهید داد؟

آن مقطع زمانی شرایط من کاملاً متفاوت بود که چنین صحبتی را مطرح کردم و بحث تیم امید از تیم ملی بزرگسالان نیز جدا است. الان پیشنهادی نشده است که بخواهم به آن جوابی بدهم

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها