سیب زمینی سرخ کرده و ابتلای زنان به سرطان سینه

جام جم آنلاین: محققان آمریکایی می گویند دختربچه هایی که در کودکی چیپس می خورند بیش از باقی همسالان خود به سرطان سینه مبتلا می شوند.
کد خبر: ۷۳۰۰۷

به نوشته عرب آنلاین ، این تحقیق نشان می دهد کسانی که در سن 3 تا 5 سالگی از سیب زمینی سرخ کرده استفاده کرده باشند 27 درصد بیش از دیگران به این بیماری مبتلا می شوند.
کارین مایکلز از بیمارستان برگام اند وومنز در بوستن و دانشگاه پزشکی هاروارد گفت: محققان دریافته اند نوع تغذیه در سنین کودکی نقش بسیار زیادی در ابتلا به بیماری زنان در میانسالی دارد.
وی افزود: نکته قابل توجه دیگر این تحقیق این است که نشان می دهد سرطان سینه در سنین بسیار اندک شروع به رشد می کند و عادت های غذایی در این سن می تواند در کاهش ابتلا به آن در آینده نقش داشته باشد.
محققان با بررسی 582 زن مبتلا به سرطان سینه و 1569 زن در سال 1993 به نتایج اخیر دست یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها