سیدیاسر موسوی‌نژاد از خرم‌آباد: من چند سوال دارم که با مطرح کردن آنها در انجمن‌های اینترنتی، پاسخ مناسبی دریافت نکردم. لطفا راهنمایی کنید.
کد خبر: ۷۲۹۹۸۸
پرسش و پاسخ: سیدیاسر موسوی‌نژاد از خرم‌آباد

سیدیاسر موسوی‌نژاد از خرم‌آباد: من چند سوال دارم که با مطرح کردن آنها در انجمن‌های اینترنتی، پاسخ مناسبی دریافت نکردم. لطفا راهنمایی کنید.

1ـ لپ‌تاپ من acer مدل e1-571g است. این لپ‌تاپ بلوتوث دارد، درایورهای مخصوص آن هم در سایت سازنده وجود دارد و نصب کرده‌ام، اما سخت‌افزار بلوتوث شناسایی نمی‌شود. از نرم‌افزارهای مختلفی هم استفاده کردم، اما فایده‌ای نداشت. ویندوزهای دیگر از منابع دیگر هم دریافت کرده و نصب کرده‌ام، ولی مشکل همچنان وجود دارد. با نرم‌افزارهای مختلف، سخت‌افزارهای دستگاه را بررسی کرده‌ام و هیچ مشکلی وجود ندارد. مشکل بلوتوث دستگاه از کجاست؟

2ـ لطفا نرم‌افزاری برای مدیریت ایمیل‌ها در ویندوز 7 معرفی کنید که در صورت رسیدن ایمیل جدید، به‌طور خودکار دریافت ایمیل را هشدار دهد.

3ـ آیا آنتی‌ویروس microsoft security essentials برای حفاظت از رایانه و فایروال ویندوز 7 برای جلوگیری از دسترسی برنامه‌ها به اینترنت قابل اطمینان است؟

4ـ نرم‌افزاری وجود دارد که نور صفحه‌ نمایش را از حد معمول کمتر کند؟

5ـ لطفا نرم‌افزاری برای مدیریت مصرف اینترنت معرفی کنید. به ‌عنوان مثال نشان دهد چه برنامه‌ای به چه میزان از اینترنت استفاده می‌کند و گزینه‌ای برای قطع کردن مصرف اینترنت داشته باشد.

کلیک: گاهی برای برخی مشکلات، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین راه‌حل‌ها را جستجو می‌کنیم. در مورد پرسش اول به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان شرکت گارانتی‌کننده لپ‌تاپ تماس بگیرید و مشکل را در میان بگذارید.

2ـ نرم‌افزارهای The Bat, Thunderbird, eM Client برخی از معروف‌ترین برنامه‌های مدیریت ایمیل در ویندوز به ‌شمار می‌روند.

3ـ نتایج حاصل از بررسی‌های صورت گرفته روی این ابزارها نشان می‌دهد استفاده از این ابزارها پاسخگوی نیازهای امنیتی کاربران نیست و همواره توصیه می‌شود از ابزارهای دیگری برای حفاظت در برابر بدافزارها و حملات هکرها کمک بگیرید.

4ـ نرم‌افزار Dimmer همان چیزی است که شما به‌ دنبال آن هستید. با این نرم‌افزار می‌توانید نور صفحه ‌نمایش را تا 100 درصد نیز کاهش دهید.

http://www.nelsonpires.com/software/dimmer

5ـ نرم‌افزار NetBalancer علاوه بر قابلیت کنترل ترافیک مصرفی شبکه در ارتباطات محلی و ارتباطات اینترنتی، قابلیت ممانعت از دسترسی برنامه‌ها به اینترنت یا اعمال محدودیت در پهنای باند مجاز به وسیله هر برنامه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. نرم‌افزارهای DU Meter و BWmeter و NetLimiter نیز نمونه‌های دیگری از ابزارهای کنترل ترافیک مصرفی به‌ شمار می‌رود.

http://seriousbit.com/netbalancer

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها