گازگرفتگی 4 چوپان را روانه بیمارستان کرد

چهار چوپان که برای گرم کردن اتاقک محل اسکانشان از اجاق گاز استفاده کرده بودند، در پی نشت گاز منواکسید کربن مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۲۶۷۶۹

به گزارش ایسنا، مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: یکی از همسایه‌ها که متوجه خارج نشدن این چهار چوپان از محل اسکانشان در حومه شهر شده بود با اورژانس تماس گرفت و کمک خواست. امدادگران با اعزام به محل حادثه چهار مرد چوپان را که دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان​های امام رضا (ع) و سینای شهر تبریز منتقل کردند.

حبیب حسینقلی‌زاده افزود: بررسی‌های اولیه از محل حادثه نشان می‌داد گاز منواکسید کربن از اجاق گاز نشت کرده و باعث مسمومیت چوپان‌ها شده است.وی با بیان این‌که تمامی سوخت‌ها منوکسید کربن تولید می‌کنند از عموم مردم خواست همیشه اتصال لوله بخاری و دودکش را بررسی کنند تا دچار حوادث تلخ نشوند. برای جلوگیری از وقوع گازگرفتگی باید از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کرد، از مکش کامل و مناسب لوله‌های بخاری‌ اطمینان یافت و بازبینی مستمر صحت کار وسایل گرمایشی و باز بودن مسیر دودکش نیز توصیه می‌شود. وضع این چهار چوپان رضایتبخش اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها