یافته‌های تازه موسسه Stone Temple Consulting (STC) نشان می‌دهد در میان برنامه‌های همراه مشهور به دستیار صوتی برنامه google Now برتر از نمونه‌های رقیب است
کد خبر: ۷۲۶۵۲۲
دستیار صوتی گوگل از سیری و کورتانا جلو زد

به گزارش فارس به نقل از سرچ انجین لند،موسسه یاد شده با طرح 3086 سؤال متفاوت از google Now، سیری متعلق به شرکت اپل و کورتانا متعلق به مایکروسافت به این نتیجه رسیده که google Now در درک سؤالات طرح شده و ارائه پاسخ مناسب به آن‌ها بهتر از برنامه‌های رقیب عمل می‌کند.

برای انجام این تحقیق صرفاً به پاسخ‌های داده شده توجه شده و لذا نمی‌توان نتایج کسب شده را حاصل مقایسه دقیق این سه دستیار صوتی دانست.

آماری که موسسه STC منتشر کرده نشان می‌دهد در مجموع 58 درصد پاسخ‌های google Now به سؤالات صوتی مناسب بوده است. به بیان دیگر 1795 پاسخ از کل 3086 پاسخ قابل قبول بوده است.

اما این رقم در مورد سیری که رتبه دوم را کسب کرده تنها به 29 درصد می‌رسد و از کل 3086 پاسخ تنها 908 پاسخ قابل قبول بوده است. رتبه سوم و آخر هم متعلق به کورتانای مایکروسافت است که 20 درصد از پاسخ‌های آن یعنی تنها 630 پاسخ مناسب بوده است.

google Now در زمینه ارائه پاسخ‌های کامل و مستقیم هم با 88 درصد پاسخ مناسب رتبه اول را کسب کرده و سیری و کورتانا با 53 و 40 درصد رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها