افتتاح دو ایستگاه مترو معطل پله‌برقی

با وجود اتمام عملیات عمرانی دو ایستگاه متروی عبدل‌آباد و شریعتی واقع در خط 3 مترو، اما هنوز مسئولان مربوطه نسبت به بازگشایی این دو ایستگاه اقدام نکرده‌اند، هرچند مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی شرکت متروی تهران و حومه اعلام کرده است که افتتاح این دو ایستگاه در انتظار تحویل پله برقی است!
کد خبر: ۷۲۴۴۹۳
افتتاح دو ایستگاه مترو معطل پله‌برقی

علی‌اکبر روح‌نواز در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به چرایی عدم افتتاح و بازگشایی دو ایستگاه متروی عبدل‌آباد و شریعتی واقع در جنوب خط 3 مترو گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال 12 کیلومتر از خط 3 مترو توسط شهردار تهران افتتاح شد که وعده تکمیل و بازگشایی دو ایستگاه به آینده نزدیک داده شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر دو ایستگاه عبدل‌آباد و شریعتی تکمیل است در پاسخ به چرایی عدم بهره‌برداری از آن گفت: بنابر تدابیر شهردار تهران پیرو شکایات مردمی و تذکرات اعضای شورای شهر تهران مقرر شده است که ایستگاه مترو بدون نصب پله‌برقی احداث نشود.

مدیرروابط عمومی شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه درخواست و سفارش ساخت پله برقی ایستگاه‌های مذکور به شرکت مورد نظر داده شده است، اظهارکرد: با این حال پروسه تحویل پله برقی و نصب آن پروسه هزینه‌بری است که به این دلیل نمی‌توان این دو ایستگاه را بازگشایی کرد.

روح‌نواز با اشاره به اصرار اهالی منطقه عبدل‌آباد برای بازگشایی این ایستگاه گفت: به دلیل علاقه و به صرفه بودن استفاده از حمل و نقل ریلی بسیاری از مردم این دو منطقه درخواست بازگشایی این ایستگاه‌ها بدون نصب پله برقی را داشتند؛ اما هنوز تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها