جام جم ورزشی: دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران و عمان که نخستین بازی تدارکاتی شاگردان نلو وینگادا در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک برزیل بود، لغو شد.
کد خبر: ۷۲۴۲۸۷

نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران برای حضور در مرحله انتخابی رقابتهای المپیک 2016 برزیل از روز دوشنبه 14 مهرماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود که این اردو تا روز 22 مهرماه ادامه دارد.

قرار بود شاگردان نلو وینگادا روز 21 مهرماه با تیم امید عمان دیداری تدارکاتی برگزار کنند که عمانی‌ها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند که برای برگزاری این بازی به تهران سفر نمی‌کنند.

از سوی دیگر و با توجه به دعوت احمد عبدالله‌زاده به تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فرشید اسماعیلی به جای این بازیکن به اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید دعوت شد.

پیش از این وینگادا از بازیکنان زیر برای حضور در این اردو دعوت کرده بود که اسماعیلی در این فهرست جایگزین عبدالله‌زاده شد:

صائب محبی، احسان پهلوان، محمدحسین مرادمند، علی کریمی، یوسف وکیا، محمد دانشگر، محمدعلی فرامرزی، حجت صدقی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، علیرضا رمضانی، احمد نورالهی، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، بهنام برزای، مهدی مهدی‌پور، مهدی ترابی، حجت حق‌وردی، محمدرضا اخباری، علیرضا نقی‌زاده، شاهین ثاقبی، محمد ناصری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشید اسماعیلی (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها