راننده در ارتفاع 300 متری دره از خودرو به بیرون پرتاب شد

سقوط خودرو به داخل دره 1200 متری در ارتفاعات امامزاده داوود

سقوط خودرو به گودال 15 متری 2 کشته داد

سقوط خودروی سواری به محل گودبرداری یک پروژه ساختمانی در شمال تهران به مرگ دو سرنشین آن منجر شد.
کد خبر: ۷۲۴۱۲۷

به گزارش پایگاه خبری آتش‌نشانی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: ساعت 5 و 50 دقیقه یازدهم مهر امسال مردی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از سقوط یک دستگاه خودروی پژو به گودال ساختمانی در حال احداث نزدیک بلوار آفریقا خبر داد. در پی این تماس آتش‌نشان‌ها برای نجات سرنشینان خودرو عازم محل شدند.

سیدجلال ملکی افزود: با حضور ماموران در محل معلوم شد، خودروی پژو که سرنشینان آن زن و مرد جوانی بودند، هنگام حرکت از شمال به جنوب خیابان آفریقا به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و خودرو پس از شکستن حفاظ اطراف محل گودبرداری با سقف به درون گودال 15 متری افتاده است.

وی یادآور شد: آتش‌نشان‌ها عملیات نجات را آغازکردند و زن و مرد جوان را که بشدت زخمی شده بودند، با بریدن سقف خودرو پس از دو ساعت تلاش خارج کردند، اما هردو سرنشین به علت شدت صدمات جان باخته بودند. با گزارش موضوع به بازپرس دادسرای جنایی اجساد به پزشکی قانونی و خودروی حادثه دیده به پارکینگ پلیس منتقل شد.

علت وقوع حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

نجات ۸۰ نفر در آتش‌سوزی ساختمان 10 طبقه

در گزارشی دیگر ساعت 12 و 18 دقیقه دهم مهر امسال حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری ـ تجاری در خیابان ستار‌خان، به آتش‌نشانی گزارش شد. در پی این تماس، ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش در محل حاضر و مشاهده کردند در طبقه 2- این ساختمان یک مخزن بزرگ گازوئیل دچار نشتی و در ادامه باعث آتش‌سوزی و سرایت شعله‌های آتش به دیگر بخش‌های ساختمان شده و ساکنان ساختمان در خطر قرار دارند. گروهی از آتش‌نشان‌ها به خاموش کردن آتش پرداختند و گروهی دیگر با قراردادن نردبان‌های هیدرولیکی 50 نفر را نجات دادند و 30 نفر بقیه را از طریق راه‌پله‌ها از ساختمان خارج کردند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت، اما خسارت مالی بسیاری دربرداشت. سه نفر از آتش‌نشانان نیز در این حادثه دچار دود‌گرفتگی شدند که به بیمارستان منتقل شدند. حال آنها رضایت‌بخش اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها