از میان نظر ات شما

رفاقت با دوست ناباب، دلیل جنایت

هفته گذشته گفت‌وگو با جوانی به نام شروین را خواندید که متهم است در یک نزاع به هواداری از دوستش مرتکب قتل شده است. از شما پرسیده بودیم درباره این پرونده چه فکر می‌کنید؟ شروین و جوانانی مثل او چرا مرتکب قتل می‌شوند و ریشه‌های این رفتارشان در کجاست ؟ آیا آنها در صورت کسب رضایت اولیای دم می‌توانند زندگی سالمی در پیش بگیرند؟
کد خبر: ۷۲۰۸۵۳

خواننده‌ای با شماره 4946 ... 0930 نوشته است: شروین به قول خودش میوه پوست کندن را هم به سختی انجام می‌دهد. او فقط ترسیده بود. او آدم شری نبود و فقط در شرایط قرار گرفت و با خودش چاقو حمل کرد. او اگر به زندگی برگردد آدم موفقی می‌شود.

رضا ـ چ از تهران نیز نظر داده است: جوانانی مثل شروین وقتی با خود چاقو یا هر سلاح سردی را حمل می‌کنند، فکر می‌کنند با این کار جانشان ازهر سوء قصدی در امان است، اما وقتی مرتکب قتل می‌شوند تازه می‌فهمند چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. بیشتر افرادی که درسنین نوجوانی ناخواسته مرتکب قتل می‌شوند بعد از این‌که از خانواده مقتول رضایت می‌گیرند، می‌توانند زندگی سالمی داشته باشند.

مرتضی صبوری از اسلامشهر نیز در پیامک ارسالی‌اش نوشته است: اولین اشتباه شروین این بود که چاقو در جیبش گذاشت. دومین اشتباهش رفیق‌بازی بود رفیق بازی زندگی شروین را تباه کرد رفیق‌بازی انسان را از زندگی و هدفش عقب می‌اندازد. رفیق،آدم را موقع مشکلات تنها می‌گذارد.خود شروین هم گفته نمی‌دانم دوستم کجاست.

یکی دیگر از مخاطبان با شماره 1503 ... 0930 نیز نوشته است: شروین به خاطر دوستش دست به قتل زد. این دوستان ناباب هستند که جوانان را به راه کج هدایت می‌کنند. امیدوارم اولیای دم یک بار دیگر زندگی را به شروین ببخشند شروین خیلی جوان است و می‌تواند به جامعه برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها