در صفحه‌ زندگی همراه چند شماره قبل، نرم‌افزارهای مترجم مختلفی برای استفاده در تلفن‌های همراه معرفی شد که یکی از این نرم‌افزارها نیز Google Translate بود.
کد خبر: ۷۱۹۷۶۷
مترجم آفلاین گوگل در تلفن هوشمند

یکی از مشکلاتی که بیشتر مترجم‌های تلفن‌های هوشمند با آن مواجهند، نیاز به دسترسی به اینترنت برای ترجمه متون است. این مشکل زمانی دردسرساز می‌شود که شما نیازمند ترجمه یک متن هستید و دسترسی به اینترنت نیز امکان‌پذیر نیست یا با اختلال مواجه است. دوست دارید قابلیت ترجمه متن گوگل روی تلفن همراه خود را به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مورد استفاده قرار دهید؟

1 ـ ابتدا مطمئن شوید نرم‌افزار Google Translate را در دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید.

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌G9yW1H

2 ـ دستگاه هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید (بهتر است به کمک وای‌ ـ فای به یک اینترنت پرسرعت متصل شوید)

3 ـ نرم‌افزار مترجم گوگل را اجرا کرده و از بالا سمت راست روی آیکونی که به‌شکل سه‌نقطه در زیر یک‌دیگر به‌نمایش درآمده است، فشار دهید.

4 ـ گزینه‌ Settings را فشار داده و در صفحه‌ تنظیمات روی Manage offline languages فشار دهید.

5 ـ بخش زبان‌های آفلاین به دو قسمت Installed و All تقسیم شده است. در بخش اول، زبان‌هایی که به‌صورت آفلاین قابل استفاده هستند به‌نمایش درآمده و با استفاده از بخش دوم نیز می‌توانید زبان‌های موردنظر برای استفاده به‌صورت آفلاین را به برنامه اضافه کنید.

6 ـ برای حذف هریک از زبان‌ها از مجموعه زبان‌های آفلاین باید روی سنجاق آبی رنگ مقابل نام آنها فشار دهید و برای اضافه کردن قابلیت آفلاین برای هر زبان نیز باید روی سنجاق خاکستری رنگ در مقابل نام آن زبان فشار دهید.

7ـ با فشار روی سنجاق خاکستری رنگ مربوط به هر زبان، پنجره‌ای شامل حجم فایل موردنظر برای دانلود و تنظیمات دانلود برای شما به‌نمایش درآمده و با فشار گزینه‌ OK عملیات دانلود آغاز می‌‌شود.

توجه: برای انصراف از عملیات دانلود هریک از زبان‌ها می‌توانید پس از مراجعه مجدد به بخش زبان‌ها، روی آیکون سنجاق زبان موردنظر فشار دهید و با انتخاب گزینه‌ Yes عملیات دانلود را متوقف کنید.

منبع: ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها