شرکت گوگل برنامه ترجمه خود را به روز کرده تا کاربران بتوانند برای آن پیام‌های صوتی ارسال کرده و سپس این پیام‌ها را به زبان مورد نظرشان ترجمه کنند.
کد خبر: ۷۵۸۸۷۵
ابزار ترجمه صوتی گوگل عرضه شد

به گزارش جام جم کلیک: شرکت گوگل برنامه ترجمه خود را به روز کرده تا کاربران بتوانند برای آن پیام‌های صوتی ارسال کرده و سپس این پیام‌ها را به زبان مورد نظرشان ترجمه کنند.

به نقل از یونایتدپرس، سرویس ترجمه گوگل فعلا به 90 زبان دنیا در دسترس است، اما خدمات مذکور قبلا تنها به صورت متنی در دسترس بود. پیش از این شرکت مایکروسافت هم خدمات مشابهی را به برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ افزوده بود و حال گوگل نسخه اختصاصی خود از این سرویس را عرضه کرده است. با راه اندازی خدمات یاد شده، کاربران می‌توانند امیدوار باشند که صحبتهایشان با یک دوست خارجی به سرعت از طریق برنامه یاد شده ترجمه می‌شود و در اختیار آنها قرار می‌گیرد. هر دو شرکت مدعی هستند فناوری‌های آنها بسیار دقیق است و کار ترجمه را با صحت انجام می‌دهد. گوگل و مایکروسافت تنها شرکت های ارائه دهنده چنین خدماتی نیستند. پیش از این شرکت ورلد لنز هم خدمات مشابهی را برای ترجمه علائم جاده ای ارائه کرده بود و گوگل هم می‌گوید امکانات مشابهی را به خدمات خود می افزاید. برای استفاده از خدمات ترجمه صوتی اسکایپ باید از هدست استفاده کرد و مشخص نیست آیا گوگل نیز خدمات خود را به همین شکل ارائه می دهد یا خیر.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها