اعطای کسر خدمت ایثارگری به مشمولان غایب

تمام مشمولان متولد 1372 و ماقبل که تا پایان سال 1390 به سن مشمولیت رسیده و به دلایلی تاکنون به خدمت اعزام نشده و غیبت داشته‌اند، چنانچه تا پایان سال 93 خود را معرفی کنند و به خدمت اعزام شوند، در شمول مقررات کسر خدمت ایثارگران مصوب سال 90 قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۷۱۸۷۹۹
اعطای کسر خدمت ایثارگری به مشمولان غایب

به گزارش ایسنا، حجت‌الله واعظی‌نژاد، معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب مورد اشاره که از اول فروردین 1394 و بعد آن به خدمت اعزام شوند، نمی‌توانند از کسر خدمت ایثارگری سال 90 استفاده کنند.

واعظی‌نژاد یادآور شد: مقررات کسرخدمت ایثارگری مصوب سال90، برای مشمولان غیرغایب متولد سال 1372 و ماقبل که به دلایل قانونی مانند ادامه تحصیل، تاکنون به خدمت اعزام نشده و در آینده در مهلت‌های قانونی به خدمت اعزام می‌شوند، کماکان به قوت خود باقی است.

وی با تاکید بر این‌که مهلت داده شده جهت بهره‌مندی از تسهیلات کسرخدمت برای مشمولان غایب تا پایان سال 93 است و قابل تمدید نیست، اظهار کرد: مشمولان غایب برای بهره‌مندی از تسهیلات مذکور، در اولین فرصت ممکن درخواست خود را برای اعزام به خدمت، از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به ثبت رسانند تا امکان اعزام آنان تا پایان سال 93 فراهم شود، زیرا ملاک بهره‌مندی از تسهیلات کسر خدمت برای مشمولان غایب اعزام به خدمت آنان در سال 93 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها