ساعتی با زائرانی که دوست دارند در مهمانسرای حرم امام رضا غذا بخورند

بی‌ژتون به دنبال غذای حضرتی...

تجلیل از 16 خادم امام رضا(ع)

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با تجلیل از 16 خادم رضوی به کار خود پایان داد و نام‌های آشنایی چون آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید، سیروس مقدم کارگردان سینما و تلویزیون و احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در میان آنها به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۷۱۴۴۱۹

به گزارش جام‌جم، آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شنبه شب با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر ابراهیمی‌ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، جمعی از استانداران و ائمه جمعه کشور در سالن صبای شهر مشهد برگزار شد.

در این مراسم از 16 خادم رضوی که هشت نفر آنان ایرانی و هشت نفر از کشورهای دیگر بودند، تجلیل شد. همچنین در این مراسم، از مشارکت فعال رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره قدردانی شد.

هیچ رویدادی به گستردگی جشنواره امام رضا نیست

همچنین در این آیین، جنتی به سخنرانی درباره اهمیت برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: آنچه امروز در جامعه ایرانی به آن محتاجیم عقلانیت توام با محبت است، توسعه و پیشرفت در پناه وحدت، همدلی و با عقلانیت و محبت حاصل می‌شود، چیزی که بوضوح در فرهنگ رضوی متجلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها