مردی که در منطقه کیانشهر به صورت شبانه روزی اقدام به فروش مواد مخدر از نوع شیشه می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۲۹۲۹
«خالد افیون» شبانه روز شیشه می فروخت

در راستای تدابیر ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ در محله کیانشهر توسط عوامل تخصصی کلانتری 158 کیانشهر صورت گرفت.

در خلال این طرح، ماموران با انجام تحقیقات غیر محسوس متوجه شدند، فردی به هویت «خالد» معروف به «خالد افیون» بصورت شبانه روزی در امر تهیه و توزیع شیشه در منطقه کیانشهر تهران فعالیت دارد سپس ماموران با انجام چند مرحله تعقیب و مراقبت اطلاعاتی و با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 14 محلاتی با ردیابی محل مخفیگاه متهم جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

سرانجام ماموران کلانتری کیانشهر صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و پس از دستگیری «خالد» در بازرسی از خانه مقدار 290 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و همچنین مبلغ 9میلیون و 800 هزار تومان وجه نقد ماحصل فروش مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرگرد رضا قاسمی، رییس کلانتری 158 کیانشهر با اعلام این خبر، افزود: متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مقام قضایی ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها