ایران و مصر در بسکتبال جهانی به هم رسیدند. دو تیم با هدفی مشترک. هر دو می‌خواهند این بازی را در رقابت‌های گرانادای اسپانیا با پیروزی پشت سر بگذارند تا جام هفدهم را دستکم با یک برد به پایان برسانند.
کد خبر: ۷۱۲۷۱۰

مصری‌ها بعد از بیست سال خود را به بازی‌های جهانی رسانده‌اند و مانند ایران در سه بازی گذشته نتیجه را واگذار کردند. این تیم نایب قهرمان آفریقاست و بازیکنانش در لیگ مصر بازی می‌کنند. علی احمد، بازیکن جوان مصر فصل 2014 – 2013 برای کالج‌های آمریکا بازی کرد، اما در این دوره از رقابت‌ها غایب است. مصری‌ها قدرت بدنی خوبی دارند، اما به لحاظ تکنیکی شرایط خوبی به نسبت ملی‌پوشان ایران ندارند. در بازی امروز که بخت ایران برای برتری بر این رقیب آفریقایی بیشتر است، حامد حدادی نقش محوری در بازی درگیرانه زیر سبدها را بر عهده دارد. بازیکنان ایران مانند مهدی کامرانی سرعت بیشتری به نسبت مصری‌ها دارند و می‌توانند با سرعت دادن به بازی، اختلاف امتیازات را به نفع خود زیاد کنند.در بازی دوشنبه شب با صربستان تیم ایران از بازی‌های انفرادی بازیکنان خود راضی‌تر از دو بازی قبلی بود. بر این اساس روحیه تیم برابر مصر بهتر است. ایران و مصر ساعت 18 امروز به میدان می‌روند.

درخشش حدادی در شکست مقابل صرب‌ها

با وجود آن‌که حواس تیم صربستان به حامد حدادی بود، اما آنها تا پایان مسابقه نتوانستند سنتر بسکتبال آسیا را مهار کنند.ایران برابر صربستان که نناد کرستیچ را این روزها روی نیمکت دارد و بوگدانوویچ را مامور پرتاب‌های دو امتیازی کرده است، 83 بر 70 شکست خورد. زمانی که بازیکنان ساشا جورجوویچ با آنالیز بازی حدادی وارد میدان شدند، سنتر تیم ملی بسکتبال در همان ابتدا نفس همتاهای صرب را زیر حلقه‌ها برید. حامد استیلای خود را در بازی میانی تا پایان مسابقه ادامه داد، اما در دقایقی از مسابقه با خطاهای شخصی چند بار روی نیمکت نشست و به این ترتیب بازی ایران با هر بار خروج حدادی دچار مشکل شد. سرمربی صرب‌ها درباره او گفت: ایران یک حریف جدی برای ما بود و حامد حدادی نیز در نیمه اول نشان داد که چرا در NBA بازی کرده است. حامد حدادی با 29 امتیاز و تاثیرگذاری 30 بهترین بازیکن میدان بود. صمد نیکخواه بهرامی دومین بازیکن خوب ایران در این مسابقه بود که آمار 31 دقیقه و 29 ثانیه بازی، 20 امتیاز، 7 پاس منجر به گل، یک توپ‌ربایی و تاثیرگذاری 17 را برای خود ثبت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها