سه شنبه 16 اسفند 1373 صبح امروز در شهر لاهور پاکستان دکتر محمد علی نقوی (مشاور سید ساجد نقوی رهبر شیعیان این کشور) در حالی که راهی بیمارستان محل کارش بود ترور شد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۷۱۲۵۸

سید ساجد نقوی دولت پاکستان را متهم کرد در مقابله با این گونه جنایت ها کوتاهی می کند.
روزنامه سلام در ستون الو سلام نوشت : اخیرا کبریت هایی به بازار آمده که تصویر کلاه قرمزی و پسرخاله (دو هنرپیشه عروسکی مورد علاقه بچه ها در برنامه تلویزیونی) را روی آن چاپ کرده اند و این کار خطرناکی است زیرا با توجه به علاقه بچه ها به این شخصیت های تلویزیونی ، گرایش به سمت این کبریت ها زیاد می شود و احتمال استفاده فاجعه آمیز وجود دارد.
استفاده از شخصیت های تلویزیونی در بازار و تجارت عرف شده است و نوعی سوؤاستفاده تلقی می شود که باید برای آن ضابطه و مقررات وضع کرد.
سید حسین موسویان سفیر کشورمان در آلمان نامه ای به روزنامه «فرانکفورتر آلگمانیه» ارسال و ادعای این روزنامه را در مورد مذاکرات محرمانه ایران اسرائیل تکذیب کرد.
این روزنامه ادعا کرده بود که تهران تل آویو مذاکرات محرمانه ای داشته اند و موضوع سرنوشت «رون آراد» خلبان رژیم صهیونیستی در آن بحث شده است.
موسویان در نامه اش تصریح کرد: رون آراد مطمئنا در ایران نیست و تاکنون نیز کسب اطلاع نشده که آیا او زنده است یا خیر و یا این که در کجاست.
نشریه کرسنت اینترنشنال که دو هفته یکبار در انگلیس و کانادا منتشر می شود در آخرین شماره خود نوشته است کاخ سفید به لانه صهیونیست ها تبدیل شده است.
این نشریه که کلیم صدیقی مسلمان اندیشمند مقیم انگلیس مدیر مسوول آن است نوشته : اگر چه در دولتهای فعلی امریکا شخصیت هایی چون هنری کیسینجر و جرج شولتز وزرای خارجه نیکسون و ریگان صهیونیست بودند ولی دولت کنونی کلینتون در این خصوص رکورد شکن بوده و علاوه بر کنگره امریکا کاخ سفید نیز به منطقه اشغالی صهیونیست ها بدل شده است. (این نشریه نام شخصیت یا مسوول معینی را ذکر نکرده است).
عصر در جلسه شورای انقلاب فرهنگی شرکت کردم. سرکار خانم خزعلی به عنوان رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان ، سرکارخانم زهرا شجاعی را به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش در این شورا معرفی کرد که شورای انقلاب فرهنگی رای مثبت داد.
مصوبه دیگر مربوط به نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه ها بود. پیشنهادی ارائه کردند که این نهاد کار خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گسترش دهد و همان وظیفه را به عهده داشته باشد که این پیشنهاد نیز تصویب شد.
بعد از جلسه شورای انقلاب فرهنگی به محل کارم بازگشتم. کارهای اداری را انجام دادم که حدود یک ساعت طول کشید.
یکی از مجلات فلسفی ، کتابی از Richard Swinburne معرفی کرده بود تحت عنوان «مفهوم معجزه» که جالب بود.
سوئین برن از فیلسوفانی است که در حوزه دین تالیفات مختلفی دارد و استاد فلسفه دین در دانشگاه آکسفورد است.
به نظر سوئین برن ، معجزه امری است که فوق روند متعارف است اما به معنی بهم زدن نظم طبیعت نیست.
در واقع نظم طبیعت شامل شرایط عادی و حالت معجزه می شود ; این هم توجیه جالبی است.

خاطرات دکتر علی لاریجانی - قسمت 243
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها