در این برنامه مسائل از دیدگاه همه اعضای خانواده روایت میشود و همین کمک میکند تا همه مردم در سنین مختلف با این برنامه ارتباط برقرار کنند.
مردم دوست دارند مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را نه در یک قالب بلکه در قالبهای مختلف ببینند. آنها دوست دارند مسائل اجتماعی و به روز در قالبهایی مثل گزارش، نمایش، طنز و حضور کارشناس به آنها ارائه شود و برنامههای آیتمی با تنوعی که دارند به این امر کمک کردهاند.
اگر چه تنوع در برنامههای آیتمی بسیار مهم است، اما آموزش پنهان در این برنامهها به جذب مخاطب بسیار کمک میکند. وقتی برنامهای حرف خود را در قالب نمایش میزند مردم خودشان را جای شخصیتهای آن میگذارند و در این صورت درک بهتری از آن موضوع پیدا میکنند. در حقیقت آن برنامه مثل یک رفیق و دوست کمک میکند تا شما جلو بروید، از ساعاتتان لذت ببرید و چیزی یاد بگیرید. در نتیجه اگر برنامههای آیتمی در قالب آموزشی و نمایشی باشند و مسائل اجتماعی و خانوادگی را مطرح کنند بسیار مفیدتر خواهند بود.
در این دنیای پرازدحام و شلوغ که هرکس دغدغههای زیادی دارد، مردم دوست دارند از هرچیزی قصهای بسازند و از هر برنامهای برداشت طنزی داشته باشند که برنامههای آیتمی از این نظر خوراک بسیار خوبی را فراهم کرده است.
هرمز شجاعی مهر، مجری برنامه سیمای خانواده
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد
نادر قدیانی معتقد است به جای حمایت مستقیم از ناشر مخاطب یا نویسنده، باید از ترویج کتابخوانی در مدارس حمایت کرد