جام جم ورزشی: ستاره سابق تیم ملی انگلیس در 47 سالگی تصمیم گرفت تا فوتبال حرفه‌ای را ادامه دهد.
کد خبر: ۷۰۸۲۴۰
گاسکوئین با یک بسته سیگار به فوتبال بازگشت!

به گزارش ایسنا پل گاسکوئین مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که 57 بازی ملی در کارنامه خود دارد و به دلیل مصرف مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشت، در 47 سالگی و در تصمیمی عجیب به فوتبال بازگشت و به تیم "ابی" در لیگ دسته چهارم انگلیس پیوست.

کریس فوستر که رئیس این باشگاه دسته چهارمی است، درباره جذب این هافبک سال‌های گذشته فوتبال انگلیس گفت: من پیشنهاد خرید گاسکوئین را مطرح کردم. به او چند سیگار پیشنهاد دادم و برگه قرارداد را جلویش گذاشتم. او بدون معطلی آن را امضا کرد و حالا بازیکن ماست. پس از این اتفاق، سریعا دویدم و با ماشین از محل گریختم."

رئیس لیگ دسته چهارم در گفتگو با بی بی سی، تایید کرد که گاسکوئین می‌تواند برای ابی به میدان برود. پل گاسکوئین که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود، پس از کمک به کشورش در صعود به نیمه نهایی جام جهانی 1990، در تیمهایی چون لاتزیو، رنجرز، میدلزبورو، اورتون و برنلی به میدان رفت و آخرین بار در سال 2004 با پیراهن تیم دسته دومی بوستون یونایتد، در زمین دیده شد.

گاسکوئین 47 ساله از زمان بازنشستگی از فوتبال به مصرف الکل روی آورد. "گازا" که مدتهاست در انظار عمومی دیده نشده، چند روز پیش در حالی که از لحاظ ظاهری بسیار شکسته شده بود، در یک مراسم خیریه شرکت کرد. او در این برنامه نمی‌توانست به خوبی صحبت کند. اشک‌های هافبک تیم ملی انگلیس در جام‌جهانی 1990 در این مراسم خیریه توجه رسانه‌های انگلیسی را به خود جلب کرد.

تری بیکر، مدیر برنامه‌های گاسکوین در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی عنوان کرد: "پل دوست ندارد که طرفدارانش درباره وضعیت بد او بدانند اما او در شرایط وخیمی به سر می‌برد. گاسکوئین بعد از کریسمس شرایط بدی را پیدا کرده و به نظر می‌رسد هیچ‌کس نمی‌تواند به او کمک کند. زندگی پل در خطر است. او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کند و من نگران او هستم. با این وضعیت زندگی او در خطر قرار دارد. البته برنامه‌هایی داریم تا او را در چند کلینیک بستری کنیم تا مداوا شود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها