جام جم ورزشی: اوساسونا برای جذب بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به مشکل برخورد.
کد خبر: ۷۰۸۳۱۷
تردید اوساسونا برای جذب انصاری فرد

باشگاه اوساسونا اعلام کرد که حضور کریم انصاری‌فرد در اوساسونا پیچیده شده است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شدت مورد توجه باشگاه اوساسونا قرار گرفته است اما با اینکه پیشنهادات فراوانی دارد، بالاخره در خصوص تیم آینده خود تصمیم‌‌گیری خواهد کرد و باید از میان اوساسونا و ساراگوسا یک تیم را انتخاب کند. مدیر برنامه‌های وی که مسئولیت انتقال نکونام و شجاعی را نیز بر عهده داشت، روابط خوبی با آتخل مارتین گونزالز، مدیر ورزشی باشگاه ساراگوسا دارد.

اوساسونا روز گذشته فهرست شماره‌های بازیکنانش را اعلام کرد و غیبت مایکل در این فهرست که تعجب بسیاری را به همراه داشت، به این دلیل بود که وی باید منتظر اتفاقاتی که در لیست ورودی و خروجی تیم می‌افتد، باشد. این راه حلی موقتی برای اوساسونا برای خالی گذاشتن جا به منظور جذب بازیکن جدید است مگر اینکه سیلوا تا 31 آگوست تیم را ترک کند.

به همین منظور انتقال کریم انصاری‌فرد نیز با پیچیدگی‌هایی مواجه شده که در صورت حل مشکل ورودی‌ها و خروجی‌های تیم می‌تواند با این تیم قرارداد ببندد. البته قیمت بالای کریم انصاری فرد دلیل دیگری است که اوساسونا را با تردید مواجه کرده. تکلیف انصاری فرد در دو روز آینده مشخص می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها