لیونی:

قتل رهبران حماس مشروع و مطلوب است

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی کشتار رهبران حماس را نه تنها «مشروع»، بلکه «مطلوب» نیز قلمداد کرد.
کد خبر: ۷۰۷۸۰۸
قتل رهبران حماس مشروع و مطلوب است

به گزارش روزنامه «جروزالم‌پست»، «زیپی لیونی» امروز چهارشنبه در واکنش به موضع‌گیری حماس درباره اقدام اسرائیل برای ترور «محمد ضیف»، یکی از رهبران شاخه نظامی حماس گفت، کشتار هدفمند رهبران حماس نه تنها مشروع است، بلکه به عقیده وی، مطلوب نیز هست و او همیشه از کشتارهای هدفمند رهبران حماس حمایت می‌کند.

وی در ادامه گفت: « معتقدم دیپلماسی قادر نیست حماس را خنثی سازد. به علاوه، من مخالف مذاکرات غیرمستقیم میان اسرائیل و فلسطینی‌ها در قاهره هستم. من با حماس مذاکره نمی‌کنم. من با آنها تعامل نمی‌کنم بلکه با مقامات بین‌المللی تعامل خواهم کرد.»

لیونی با بیان اینکه حماس موجودیت اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد، اظهار داشت: «سئوال اساسی این است که آیا موشک‌ها (حماس) باعث شدند ما به رغم آتش‌بس، هزینه بیشتری بپردازیم؟ به نظر من این یک سئوال استراتژیک است. ما باید مانع آنها شویم و تنها آن زمان است که آنها خواهند فهمید نمی‌توانند با کشتار، امتیازات بیشتری به دست آورند.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه خانه محمد ضیف را هدف قرار دادند که در جریان این حمله، همسر و فرزند وی به شهادت رسیدند. بعد از انتشار این خبر، یک مقام صهیونیستی تایید کرد، این رژیم تلاش کرده «محمد ضیف»، رهبر گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس را ترور کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
این خانم سوابقش معلوم است

نیازمندی ها