تیم ملی - کوئینزپارک رنجرز 18:30 امروز در لوفتوس راد

همه چیز برای بازی امروز تیم ملی فوتبال ایران مقابل کوئینزپارک رنجرز مهیاست.مارک دولین ، رئیس اجرایی رنجرز در حالی به این موضوع اشاره می کند که ساعاتی پس از نشستن هواپیمای حامل ملی پوشان
کد خبر: ۷۰۷۴۴
به فرودگاه هیتروی لندن ، 4 بمب صوتی ، پایتخت انگلستان را بار دیگر از حالت عادی خارج کرد.


دولین می گوید: با پلیس حرف زده ایم و هم اکنون همه پیش از برگزاری این بازی ، آرامش دارند. فقط از تماشاگران خواهش می کنیم کمی زودتر به ورزشگاه بیایند تا این دیدار با کمترین تاخیر برگزار شود. برای این دیدار که قرار است ساعت 18:30 امروز به وقت تهران در ورزشگاه لوفتوس راد برگزار شود، تاکنون بیش از 10 هزار بلیت فروخته شده و قرار است همه تماشاگران پیش از ورود به ورزشگاه ، بازرسی بدنی شوند. اما تیم ملی ایران... پرواز کاروان 40 نفره تیم ملی که 21 بازیکن و 19 همراه دارد ، ساعت 16:15 پنجشنبه با تاخیری 45 دقیقه ای در فرودگاه هیتروی شهر لندن به زمین نشست و ملی پوشان کشورمان یک ساعت بعد ، در حالی که مورد استقبال بسیاری از ورزش دوستان و ایرانیان مقیم انگلستان قرار گرفتند ، راهی منطقه «مارلو» در استان «باکینگهام شیر» واقع در 30 کیلومتری غرب لندن شدند تا در مجتمع ورزشی و تفریحی «بیشام آبی» مستقر شوند.


نخستین تمرین تیم ملی ساعت 21:30 پنجشنبه به وقت تهران برگزار شد ، ضمن این که ملی پوشان دیروز هم در ساعات 15:30 و (21:30 به وقت تهران) زیر نظر برانکو و دیگر اعضای کادر فنی تمرین کردند تا برای بازی امروز مقابل کوئینزپارک رنجرز آماده شوند. برانکو در پایان تمرین دیروز صبح تیم ملی با مطلوب ارزیابی کردن امکانات کمپ تمرینی تیم ملی ، عنوان کرد که قصد دارد در 3بازی تدارکاتی تیم ملی ، بیشتر از نفرات جوان استفاده کند.


برانکو در صحبتهایش به انجام 3 بازی تیم ملی اشاره کرد. بالاخره بازی تیم ملی مقابل میلوال برگزار می شود یا نه؛! او می گوید: می دانیم این باشگاه یکی از عجیب ترین هواداران فوتبال انگلیس را دارد؛ ولی ما همچنان منتظر تصمیم نهایی مدیران میلوال هستیم . شنیده ها حکایت از آن دارد که بازی ایران و میلوال در تاریخ مقرر ، یعنی شنبه 8 مرداد (30 ژوئن) برگزار می شود. یکی از مسوولان هماهنگ کننده اردوی تیم ملی در این باره می گوید: تصمیم مسوولان میلوال همچنان برگزاری مسابقه است ، حتی آنها امروز به ورزشگاه می آیند تا بازی تیم ملی مقابل کوئینزپارک رنجرز را از نزدیک ببینند.


در حاشیه بازی امروز قیمت بلیت بازی ایران و کوئینزپارک رنجرز با توجه به سن تماشاگران (زیر 16 سال باشند یا بالای 16 سال) و جایگاهشان در ورزشگاه ، از 5 تا 20 پوند خواهد بود. بازوبند کاپیتانی تیم ملی در بازی امروز بر دستان یحیی گل محمدی بسته خواهد شد. غیبت علی دایی دلیل اصلی این اتفاق است. این بازی از شبکه 3 سیما و شبکه جهانی جام جم به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها