چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دیروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. در حاشیه این جلسه، محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص اتهامات موکلش گفت: اتهامات مهدی هاشمی نه اقتصادی و نه امنیتی است، بلکه سیاسی است. وی در خصوص اتهامات موکلش در پرونده استات اویل نیز گفت: در این زمینه اتهاماتی علیه موکلم وجود دارد که این اتهامات نیز سیاسی است و این اتهامات از سوی برخی نهادهای مسئول رد شده است. هوشنگ پوربابایی، سومین وکیل مهدی هاشمی هم به مهر گفت: من نمی‌توانم در مورد جزئیات دادگاه اظهارنظر کنم. رئیس شعبه جلسات دادگاه را غیرعلنی اعلام کرده است.
کد خبر: ۷۰۷۱۲۹

مهدی هاشمی که پیش از این از دری دیگر وارد دادگاه می‌شد با یک دستگاه خودروی سمند و همراه فاطمه هاشمی خود را به محل برگزاری جلسه محاکمه رساند.

حمله ایران علیه سایت‌های صهیونیستی

خبرگزاری آلمان در گزارشی به نقل از یک منبع نظامی صهیونیستی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: فعالان سایبری در ایران در جریان جنگ غزه برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل را هک و به آنها نفوذ کردند. به گزارش مهر، وی با اشاره به تلاش‌های فوق‌العاده فعالان سایبری در ایران برای هک کردن سایت‌های وابسته به مخابرات و تاسیسات زیر بنایی رژیم صهیونیستی، افزود: البته آنها در نفوذ به سایت‌های محرمانه وابسته به ارتش اسرائیل موفق نبودند.

تاجیک: ارتباطی با «ندا» ندارم

محمدرضا تاجیک از فعالان اصلاح‌طلب که پیش از این از ضرورت شکل‌گیری جریان نواصلاح‌طلبی سخن گفته بود، تاکید کرد که هیچ ارتباطی با تشکل «ندا»، مخفف «نسل دوم اصلاح‌طلبان» ندارد ولی نگاهش به حرکت‌های نو مثبت است. او در گفت‌وگو با تسنیم، خود را تئوریسین این جریان ندانست و افزود: به هیچ‌وجه در جریان این تشکل (ندا) نیستم و با هیچ‌کسی در این باره حتی یک جلسه‌ هم نداشته‌ام، نه با آقای صادق خرازی و نه با فردی دیگر.

اعلام نتایج انتخابات انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

با برگزاری انتخابات انجمن روزنامه نگاران مسلمان، اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند. به گزارش فارس، «سیدنظام‌الدین موسوی»، «حسن کربلایی»، «مسعود بصیری»، «علی‌اکبر روح‌نواز»، «پرستو سیفی ناجی»، «حسن اختری»، «مهدی شکیبایی»، «محمدرضا آقابابایی» و «محمد پیرعلی» به‌ترتیب با 261، 248، 237، 229، 226، 199، 180، 166 و 164 رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شدند.

پشیمانی از صدور مجوز توزیع شبنامه

علیرضا منادی سپیدان، عضو هیات رئیسه گفت که پخش شبنامه علیه رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه مجلس بداخلاقی بود و متاسفانه به اشتباه اجازه توزیع آن داده شد. وی با اشاره به جلسه روز دوشنبه هیات رئیسه مجلس در این باره به آنا گفت: در این جلسه آن عضو هیات رئیسه (ضرغام صادقی) که اجازه پخش این شبنامه را داده بود ابراز پشیمانی کرد و گفت که متاسفانه به نماینده‌ای که آن متن را نوشته بود اعتماد کرده و نخوانده، اجازه پخش آن را داده است. گفتنی است محتوای این نامه مربوط به مدرک تحصیلی دکتر روحانی بوده و در آن ا دعا شده که مدرک تحصیلی وی فاقد اعتبار است.

اقدام جدید ضد ایرانی کانادا

یک منزل قدیمی در تورنتو که ادعا شده متعلق به ایران است تبدیل به سوژه‌ای جدی برای تبلیغات ضد ایرانی و فضاسازی برای مصادره اموال کشورمان شده است. به گزارش مهر و به نقل از استار، یک قاضی در شهر تورنتو با اعلام این موضوع که این منزل قدیمی متعلق به ایران است، مدعی شده می‌توان آن را به نفع قربانیان حوادثی که ادعا می‌شود تهران یا حزب الله لبنان در آن دست داشته‌اند مصادره کرد. در این میان پرونده‌ای متعلق به ۲۰ سال قبل مجددا گشوده شده است که در آن ادعا شده دو مرد کانادایی از سوی نیروهای حزب‌الله ربوده شده و برای مدتی دربند بوده‌اند. هر چند این دو نفر تاکنون با طرح شکایت خود در دادگاه‌های آمریکا به موفقیت‌هایی رسیده‌اند، اما همچنان در تلاش هستند تا میزان غرامت دریافتی خود را افزایش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها