نگاهی گذرا به ویژگی‌هــــــــــــــــای شــبکه تازه تاسیس نسیم

نسیمی که توفان شادی به راه می اندازد

سری جدید برنامه هاونگ حدود 20 روز دیگر با فضایی تازه و ساختاری جدید از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۶۴۱۷
«هاونگ» به سری دوم رسید

رامین کرم‌یزدی، تهیه‌کننده برنامه هاونگ که هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود گفت: برنامه هاونگ که اکنون پخش می‌شود، سری اول این مجموعه است که ما این سری را نیز به دو بخش تقسیم کردیم که تغییر نوع اجرا و دکور برنامه از تغییراتی بود که در بخش دوم اعمال کردیم.

وی افزود: اجرای برنامه بر عهده امین نبی‌اللهی است و نخستین آیتم برنامه مربوط به ویدئوهای موجود در فضای مجازی است که محتوای طنز دارد و اتفاقات و لحظه‌های جالب را به تصویر می‌کشد. بخش دیگر برنامه، تریبون خنده نام دارد که این تریبون در مکان‌های مختلف شهر قرار می‌گیرد، مردم پشت آن می‌ایستند و لطیفه، شیرین‌کاری یا آواز اجرا می‌کنند. این بخش‌ها در سری‌های مختلف هاونگ ثابت است و تغییر نخواهد کرد.

کرم‌یزدی ادامه داد: در سری دوم که پخش آن از حدود 20 روز دیگر آغاز خواهد شد، مشارکت‌های مردمی را بیشتر کردیم و از مردم خواستیم که عکس‌ها یا فیلم‌های قابل پخشی را که دارند برای ما بفرستند تا آنها را پخش کنیم. این بخش با استقبال خیلی زیادی از طرف مخاطبان برنامه روبه‌رو شده به‌طوری که تمام کامپیوترهای ما از فیلم‌ها و عکس‌هایی که مردم برای ما فرستاده‌اند، پر شده است.

وی با بیان این‌که بخش دیگری به نام «کلیپ بینندگان» به برنامه اضافه شده، گفت: کلیپ بینندگان نام بخش جدیدی است که به برنامه اضافه شده و در سری جدید پخش خواهد شد. ما چند آهنگ را اعلام می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که همزمان با پخش آهنگ با آن لب‌خوانی کنند و از خود فیلم بگیرند و برای ما ارسال کنند. ما نیز آنها را پخش خواهیم کرد و به آنها امتیاز می‌دهیم.

تهیه‌کننده برنامه هاونگ خاطرنشان کرد: کلیپ‌هایی از هاونگ پخش خواهد شد که خلاقانه باشد و در عین حال طنز نیز باشد تا در قالب شبکه نسیم و برنامه هاونگ بگنجد. البته این را هم یادآور شوم از دید ما همه کلیپ‌ها برگزیده هستند و به همین دلیل ما داوری خاصی روی آنها نمی‌کنیم و برای تمام کسانی که به برنامه‌ها کلیپ ارسال می‌کنند هدایایی به رسم یادبود خواهیم فرستاد.

وی از حذف لطیفه‌گویی مجری برنامه خبر داد و گفت: در جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم برنامه آبرنگ را داریم که خانم بهنوش بختیاری مجری آن است که بخش لطیفه‌گویی را دارد و به همین دلیل ما این بخش را از برنامه حذف کردیم تا موازی کاری در شبکه نباشد.

کرم‌یزدی اذعان کرد: در سری جدید برنامه از فضای دکور خارج شدیم و مجری هاونگ به فضای باز خواهد رفت و همچنین آیتم‌های جدیدی را به برنامه افزودیم که برخی از آنها هفتگی و برخی هم روزانه هستند از جمله بخشی به نام «گزارش طنز» است که از بینندگان خواسته‌ایم که گزارشی طنز آماده و برای ما بفرستند.وی گفت: در سری جدید برنامه هاونگ مشارکت‌ مردم را بالا برده‌ایم. در این سری بالای 80 درصد از برنامه با مشارکت‌ مردم و مخاطبان ساخته می‌شود. در سری جدید پنج بخش جدید به هاونگ اضافه می‌شود که یکی دو قسمت به‌صورت مسابقه‌ای و چند بخش نیز به صورت تولید برنامه‌های طنز است. برنامه هاونگ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامین کرم‌یزدی و با اجرای امین نبی‌اللهی تولید شده و از دیگر عوامل آن می‌توان به شاهین خلیل‌زاده و یعقوب عباس‌فام به‌عنوان تصویربردار و نعیمه بختیاری و شیوا عدالت‌خواه به‌عنوان تدوین‌گران این برنامه اشاره کرد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
برنامه خیلی عالیه و خواستم از شما وتمامی پرسنل تقدیر تشكر كنم . از پروپا قرص ترین بینده برنامه شما هستم
شكیبا پشتیبان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
برنامه شما عالی ترین برنامه شبكه نسیم بین خودمان باشه از خندوانه همون برنامه رامبد جوان هم خیلی بهتر و با نشاط تره بای
رضا جمشید پور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
ای كاش وقت برنامه تون زیاد تر بود.مردم بهتر استقبال می كردنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها