شرور معروف تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فرد شروری معروف به «علی عمر» خبر داد که از هفت سال قبل تاکنون تحت تعقیب محاکم قضایی بود.
کد خبر: ۷۰۴۷۷۲
شرور معروف تهران دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در پی شرارت های متعدد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش درجه یک و صدور احکام جلب از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ورامین تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی مخفیگاه و بازداشت متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت و مخفیگاه وی در شهر شریف آباد شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این متهم به علت اقدامات مجرمانه متواری و دارای بیش از 10 سابقه کیفری می باشد، گفت: تیم های کنترل نامحسوس پس از چندین ساعت کنترل و مراقبت های کاملا پوششی، زمانی که متهم داخل مخفیگاهش بود، وارد عمل شده و با دستگیری وی به اقدامات مجرمانه اش پایان دادند.

سردار فتحی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه، افزود: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی لازمه تامین امنیت در جامعه را تعامل و همکاری آحاد جامعه و مسئولان با پلیس دانست و گفت: بحمدالله یکی از موفقیت های نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله، تعامل بسیار خوب این نیرو با مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: متهم که به «علی عمر» معروف بود جهت اقدامات تکمیلی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
اینقدر كه مسئولین ما برخورد مهربانانه با این دزدان و قاچاقچیان دارن دو روز دیگه این شرور رو ازاد میكنن بیاد بیرون خلاف كنه ....
میترا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
هفت!!!! سال طول كشید تا دستگیر بشه؟؟؟؟ یعنی چی؟!!!
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
آقا رضای عزیز
معمولاً در بین اراذل و اوباش هم سلسله مراتب وجود دارد. وقتی شرورترین فرد دستگیر می شود بالطبع از سیستم حذف می شود و اوباش بعدی جایش را می گیرد و بهمراه آن لقب شرورترین فرد را هم از سلف خود به ارث می برد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
هففففففففففت سااااال ؟!!!!!!! حتما هفت روز دیگه هم آزاد میشه

نیازمندی ها