جام جم ورزشی- نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که معتقد است همه مشکلات باشگاه باید در نشست‌های هیات مدیره مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری شود زیرا امروز پرسپولیس به آرامش نیاز دارد، گفت: به نظرم دوستان قصد فرافکنی دارند زیرا اگر بتوانند کاری انجام دهند، اینگونه صحبت نمی‌کنند.
کد خبر: ۷۰۴۳۰۳
حمله یک عضو دیگر هیات مدیره پرسپولیس به آقای مدیرعامل

حسین کاظم‌پور، در واکنش به صحبت‌های اخیر علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بنده همیشه سعی کرده‌ام پاسخ دوستان را در عمل و کار بدهم. اینکه در نشست هیات مدیره حرف‌های زیبا بزنیم اما در محیط بیرون بحث‌های دیگری را بیان کنیم، درست نیست.

وی در مورد اینکه رحیمی قصد افشاگری دارد، تاکید کرد: افشاگری برای جایی است که هیچ چیزی در آن معلوم نباشد اما در پرسپولیس مسیر ورود و خروج منابع مالی کاملا مشخص است. به نظرم دوستان قصد فرافکنی دارند زیرا اگر بتوانند کاری انجام دهند، اینگونه صحبت نمی‌کنند. بنده تا زمانی که باشم، حرفم را بصورت منطقی در جلسه هیات مدیره می‌زنم.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بنده در هیات مدیره و در بخش تصمیم‌سازی هستم و در سیستم اجرایی باشگاه دخل و تصرفی ندارم. در این بین کسی که در سیستم اجرایی است، نباید توپ را به زمین حریف بیاندازد بلکه باید کارها را درست می‌کرد و برنامه‌ها را به خوبی انجام می‌داد.

وی در مورد اینکه چرا گفته‌ است این باشگاه ساختار ندارد؟، اظهار کرد: بنده 27 سال است مدیرعامل شرکت‌های بزرگ ایران بوده و کارم را به خوبی بلد هستم. امروز هم می‌گویم در باشگاه و یا شرکت پرسپولیس ساختارسازی به شکل حرفه‌ای انجام نشده و حتی آقای رحیمی مقصر این اتفاق نبوده است زیرا این مشکل از قدیم وجود داشت. البته ما باید تلاش کنیم این ساختار را به شکل حرفه‌ای در پرسپولیس ایجاد کنیم که هدف‌مان نیز همین است.

کاظم‌پور در مورد اینکه علیرضا رحیمی از وزارت اطلاعات خواسته است به بحث این باشگاه ورود کند، افزود: خیلی خوب است. در مملکت‌مان ساختارهایی وجود دارد که مشخص می‌کند چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. بعضی از کارها هم تخصصی است و نیاز به علم آن کار را دارد نه توصیه و سفارش.

وی در ادامه در مورد بحث کادرفنی پرسپولیس هم تاکید کرد: همه اعضای هیات مدیره در نشست‌های خود حمایت لازم از کادرفنی و تیم پرسپولیس را اعلام کردند اما نمی‌توان کارها را کورکورانه پیش برد زیرا اقدامی که اصولی نباشد، موفقیت آمیز نخواهد بود. خوب قطعا وقتی یک وزیر کارش را درست انجام ندهد، نمایندگان می‌توانند آن را استیضاح کنند، پس هرکسی باید پاسخگوی شرح وظایف و کارهای خودش باشد.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان با بیان اینکه امروز پرسپولیس به آرامش نیاز دارد، گفت: افراد در مسئولیت‌هایی که دارند باید به مدیران خود پاسخگو باشند. اینکه فردی بخواهد کاری را انجام داده و پاسخگوی آن نباشد، منطقی نیست. من هم از همه دوستان می‌خواهم اگر حرفی هست در هیات مدیره مطرح کنند، نه اینکه با انجام برخی صحبت‌ها، فضا را مسموم کرده و فرافکنی کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها