جاسم کرار که روزگار پرحاشیه‌ای را در ترکیب تیم‌های تراکتورسازی و استقلال پشت‌سر گذاشته بود، اعتقاد دارد تیم استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید بدون حاشیه باشد. او در این باره گفت: استقلال امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی دارد که جزو بهترین مربیان ایران است. او مدیریت خوبی دارد و در تیمش نظم حاکم است. اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند، تیم وارد حاشیه نخواهد شد و ما حرف اول را در ایران می‌زنیم.»
کد خبر: ۷۰۱۳۹۸

کرار در برابر راه‌آهن گل تساوی را به ثمر رساند. گلی که باعث پایه‌ریزی اولین پیروزی استقلال شد، کرار بعد از گل به سمت هواداران تیمش رفت و پیراهنش را بوسید. او در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: «اگر بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شوند و هر بازیکنی انفرادی کار نکند، عملکرد بهتری خواهیم داشت. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم و گل‌های بیشتری بزنم. البته هر بازیکنی برای استقلال گل بزند، برای من به این معنی است که خودم موفق به گلزنی شده‌ام. من بازیکن حرفه‌ای هستم و باید هر چه دارم، برای خدمت به استقلال انجام دهم. استقلال جزو تیم‌های محبوب من است و دینی به این تیم دارم که باید آن را ادا کنم. خوشحالم که در استقلال حضور دارم و برای این تیم گل می‌زنم.

شکایت استقلال از نکونام و رحمتی

مصاحبه‌های جنجالی جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی باعث شد که باشگاه استقلال روزگذشته از طریق معاونت حقوقی خود نامه شکایت از او را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کند. باشگاه استقلال در دفاع از امیر قلعه‌نویی، از جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل اظهاراتش علیه سرمربی استقلال به کمیته اخلاق شکایت کرده است. همچنین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی قصد دارند از نکونام به مراجع قضایی نیز شکایت کنند. همچنین طبق اعلام سخنگوی باشگاه استقلال باشگاه استقلال از ایمان موسوی و سیدمهدی رحمتی هم بابت مصاحبه‌های جنجالی خود شکایت کرده است. همزمان سرمربی سابق تیم‌های استقلال و مس کرمان در مورد مصاحبه‌های تندی که جوادنکونام و امیر قلعه‌نویی این روزها علیه هم انجام می‌دهند، گفت: «شاید بهتر باشد در این‌باره من نظر ندهم. من کاری ندارم که حق با کیست اما درخواستم این است که حرمت‌ها در این میان حفظ شود که از همه چیز این حفظ حرمت‌ها مهم‌تر است. با این حال همانطور که گفتم من در این قضیه ورود نمی‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها