محدودیت خدمات دولتی برای افراد بیسواد در آینده

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از محدودیت خدمات دولتی برای افراد بیسواد گروه سنی 49-10 سال در آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۵۸۸
محدودیت خدمات دولتی برای افراد بیسواد در آینده

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به تصمیمات اخیر دولت در زمینه سواد آموزی اشاره کرد و اظهار اشت: شورای عالی پشتیبانی سواد آموزی، مقدمات و تمهیدات لازم را برای سواد آموزی در کشور فراهم آورده است و همه افراد بیسواد گروه هدف 49-10 ساله می‌توانند از فرصت به دست آمده برای کسب مهارت سواد آموزی استفاده کنند.

وی به عواقب و اثرات بیسوادی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: افراد بیسواد در زندگی خود از اعتماد به نفس پایینی برخوردار بوده و در حل مشکلات و مسائل روزمره خود با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

باقرزاده به مزیت‌های باسوادی و اثرات آن در موضوعات اخلاقی، سلامت، رفاه و اقتصاد اشاره کرد و گفت: افراد بی‌سواد در این طرح شرکت کنند تا از موقعیت و امکانات فراهم شده استفاده کنند تا در آینده شاهد معضل بیسوادی در ایران نباشیم.

وی با تأکید بر محدودیت خدمات دولتی برای بیسوادان 49-10 سال خاطرنشان کرد: افراد بیسوادی که تا سال 94 در دوره‌های سواد آموزی شرکت نکرده باشند جزو بیسوادان گروه هدف 49-10 ساله خواهند بود و خدمات دولتی همانند اخذ مجوز فعالیت‌های اقتصادی، گرفتن یارانه و... برای آنان با محدودیت خواهد بود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها