اگر کسی تیم را می‌خواهد آن را دو دستی تقدیمش می‌کنیم

استیلی: گفتند تیم را ارزان دادند و ذهنیت‌ها را خراب کردند

مبلغ قرارداد واقعی آندرانیک تیموریان با باشگاه استقلال چقدر است؟ این سوال از لحظه اعلام رقم قرارداد استقلالی ها در ذهن خبرنگاران و هواداران فوتبال شکل گرفته و هنوز هم هیچ منبع رسمی پاسخ دقیقی به شبهات آنها نداده است.
کد خبر: ۶۹۹۳۹۹
همه شایعات مطرح شده در مورد «قرارداد میلیاردی» آندو

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، باشگاه استقلال روز چهارشنبه رقم قرارداد بازیکنان خود را در شرایطی به سبک برخی باشگاه های لیگ برتری دیگر اعلام کرد که حرف و حدیث های بسیاری در مورد آن بر سر زبان ها افتاد و سوالات زیادی را در ذهن هواداران و مخصوصا رسانه ها ایجاد کرد.

این باشگاه سوای اینکه رقم قرارداد قلعه نویی و همکارانش را در لیست خود به طرزی عجیب و شائبه برانگیز اعلام نکرد، به نحوی لیست خود را تنظیم و در اختیار رسانه ها قرار داد که طبق آن هیچ یک از بازیکنان این تیم با هر سطح و کیفیتی بیش از یک میلیارد تومان از استقلال دریافت نکرده بودند؛ مساله ای که حتی خوشبین ترین هواداران این تیم هم آن را باور نکردند.

مساله اصلی این لیست رقم دریافتی آندرانیک تیموریان بود. بازیکنی که فصل قبل طبق لیست منتشر شده توسط وزارت ورزش 2 میلیارد و 350 میلیون تومان از استقلال گرفته بود و اتفاقا از معدود بازیکنانی هم به شمار می رفت که طلب چندانی بابت این قرارداد نجومی از باشگاه استقلال نداشت.

اینکه تیموریان طبق چه شرایط و معادلاتی حاضر شده یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به باشگاه استقلال تخفیف دهد و در مقابل بهرام افشارزاده در مقابل چه امتیازاتی چنین تخفیف قابل توجهی از تیموریان گرفته، سوالات مهمی است که صحت اطلاعات منتشر شده باشگاه استقلال را به شدیدترین شکل زیر سوال می برد.

در مورد قرارداد تیموریان شایعات زیادی مطرح شده است. اگر از عدد یک میلیاردی اعلام شده باشگاه استقلال عبور کنیم، برخی رسانه ها عدد واقعی این قرارداد را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرده اند که البته 800 میلیون مازاد بر رقم اعلام شده توسط استقلالی ها را قرار است یک اسپانسر خاص به او پرداخت کند.

اما شایعات به همین ها ختم نمی شود. برخی مدعی اند قرارداد تیموریان حتی بیش از مبلغ فصل قبل اوست. طبق آنچه که گفته می شود، قرارداد تیموریان برای لیگ چهاردهم رقمی بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است که به شکلی کاملا خاص و در پشت پرده منعقد شده و قرار هم نیست به این زودی اصل آن افشا شود. جالب تر اینکه برخی دیگر رقم قرارداد آندو را یک و نیم میلیارد تومان عنوان می کنند و عده ای هم رقم را تا نزدیک 3 میلیارد بالا برده اند!

با این همه، هرچند بعید است به این زودی رقم واقعی این قراردادها اعلام شود اما باید دید وزارت ورزش که اصرار عجیبی به شفاف سازی قرارداد باشگاه ها دارد، در مواجهه با این حواشی و شائبه‌سازی ها چه واکنشی خواهد داشت، ضمن آنکه باشگاه استقلال هم با چنین رویکردی بخش زیادی از اعتماد عمومی را از خود سلب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها