متهمان برای آزادی کودک ربوده شده،​350 میلیون تومان می‌خواستند

دختر و پسر دانشجو کودک 3 ساله را ربودند

دختر و پسر دانشجویی با همدستی دو نفر دیگر پس از ربودن یک کودک سه ساله، قصد اخاذی 350 میلیون تومانی از والدین او را داشتند که در عملیات ویژه پلیس استان فارس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۶

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: پنج روز پیش پسر بچه سه ساله‌ای از مقابل محل سکونتش در یکی از روستاهای لارستان استان فارس ربوده شد. سردار گودرزی افزود: در پی این حادثه و با شکایت والدین این کودک پرونده‌ای تشکیل شد و با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع و تحقیق در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، آدم‌ربا‌ها در تماس تلفنی با والدین این کودک برای رهایی فرزندشان درخواست 350 میلیون تومان پول کردند.

با این درخواست از سوی آدم‌رباها، ماموران در مرحله بعدی از تحقیقات متوجه شدند گروگان خردسال به شیراز منتقل شده و یک نفر از متهمان در شهرستان خنج و چند نفر دیگر نیزدر شیراز در ارتباط با این حادثه با یک دیگر همدست هستند. سردارگودرزی گفت: با جمع‌بندی اطلاعات و پیگیری‌های اطلاعاتی، مخفیگاه آدم‌ربا‌ها در خانه‌ای در خیابان نشاط شیراز شناسایی و موضوع به قاضی پرونده گزارش شد. وی تصریح کرد: با دستور ورود به مخفیگاه متهمان، نیروهای ویژه آگاهی با حضور دراین محل و دستگیری دو نفر از گروگانگیران، کودک سه ساله را نجات دادند.

سردار گودرزی گفت: گروگانگیران در رده سنی زیر 25 سال هستند و عاطفه، یک دختر دانشجو و محمدصادق یکی از همدستانش از عاملان اصلی این گروگانگیری بوده و سعید و عامر نیز با آنان همکاری داشته‌اند. متهمان اعتراف کردند از مدتی پیش و با به دست آوردن اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مالی والدین کودک، منتظر فرصتی برای ربودن او بوده‌اند و سرانجام با مشاهده این کودک که برای بازی از خانه خارج شده بود او را ربودند و تصور می‌کردند با نقشه‌ای که کشیده‌اند براحتی از والدین او 350 میلیون تومان اخاذی خواهند کرد.

رئیس پلیس استان فارس با هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست، مراقبت لازم را از فرزندان خود داشته باشند و به آنها آموزش دهند به افراد غریبه اعتماد نکنند.

بر اساس این گزارش، خانواده محمد با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان فارس، پسر سه ساله ربوده شده خود را پس از پنج روز دوری در آغوش گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها